Hoi hoi, Voel me een beetje de zoveelste zeur met dezelfde vraag nu.... Ik maandagavond op de EHBO beland. Tenminste, ben dr zelf heen gegaan. Ik ben 6 weken zwanger en heb al dagen licht rood en bruinige afscheiding. De huisarts vond dat ik me aan stelde en wilde me niet ff nakijken. Toen dacht ik het meest extreme maar ff te doen en mezelf gerust te stellen: EHBO dus! Daar hebben ze bloedonderzoek gedaan, een echo gemaakt ....HCG was 5000 en echo was normaal. Afwachten dus. En laat dat nu net heeeeeeeel moeilijk zijn! Ik vloei nog steeds iets...al is het licht, maar het is er. Pijn heb ik niet. Behalve de volgens mij normale kleine ongemakken...lichte steekjes bij mn schaambeen etc. Maar dat lees ik wel meer. En ik maak me zo'n zorgen. Ik probeer zo weinig mogelijk te doen overdag in de hoop dat dit helpt. Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, zeg me aub dat het goed is gekomen Groetjes Marieke
Lichte bloedingen komen vaker voor in het begin van de zwangerschap (heb het ook gehad). Helaas kan het twee kanten opgaan en heb je er geen invloed op, ook niet met rust of zo. Probeer van het positieve uit te gaan, probeer je gedachte er vanaf te zetten en wie weet stopt het snel. Succes!
Hoi Marieke, Ik ben op 6 weken en 4 dagen gaan bloeden, behoorlijk hevig met pijn op de eerste dag. Daarvoor verloor ik al een beetje bruin bloed, maar op de echo was toen nog gewoon alles goed. Ik wist voor mezelf zeker dat het een miskraam was. Ik heb 20 dagen bloed verloren en daarna kwamen de symptomen weer terug en ook de temperatuur ging weer omhoog. Nu heb ik vanmiddag een echo. Ik ga er vanuit dat het mis is gegaan, maar stiekem heb ik toch nog een beetje hoop. Ik laat het wel weten... Zeker als je geen pijn hebt en je verliest niet veel bloed, zou ik me niet al teveel zorgen maken.
hoi meid zolang je geen krampen of veel pijn hebt kun je erop hopen dat het goed blijft gaan garanties heb je helaas nooit ik heb ook vanaf week 6 heel de zwangerschap heel veel bloedverlies gehad. maar dat wil niet zeggen dathet bij iedereen goed of fout moet gaan sterkte meid, hopelijk blijft het goed gaan