Na een 'missed abortion' en een bbz, nu weer zwanger! Nu 5 weken en 5 dagen. Morgen de eerste echo....
Hey las net je bericht bij mijn topic. Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.. En idd weten van elkaar wat we door maken. Ik vind het allemaal super spannend en jij? Na hoeveel weken ben jij zwanger geworden na bbz? Ik na 4 weken en eigenlijk moesten we drie maanden wachten.. Ik krijg met 5 weken een echo, omdat het zo pril ligt de zwangerschap na bzz. Pfff super spannend!
feli hoor allemaal. ook wij krijgen een derde wondertje. en na twee jongens hoop ik op een meisje maar een jongen is net zo welkom.
Gefeliciteerd!! Ik weet sinds gister dat ik ook een 3e kindje verwacht, het is nog echt pril, volgens mij ben ik vandaag precies 4 weken zwanger. Blijft toch altijd spannend tot aan de echo!!
Gefeliciteerd! Ik ben nu ook voor de 3e keer zwanger. Bij mn 1e zwangerschap kreeg ik bij 32 weken te horen dat mn dochter een hersenbloeding heeft gehad in mn buik en 2 hartafwijkingen had. met 39 weken geboren met een keizersnede. 17 weken lang met haar gevochten in het ziekenhuis maar het mocht niet baten.....Hier heb ik nog steeds elke dag veel verdriet van. 2e zwangerschap werd een miskraam bij de 6e week. Nu de 3e zwangerschap, inmiddels een nieuwe relatie, nieuw huis, nieuwe start en ben nu a.s woensdag 17 weken zwanger en tot nu toe gaat alles nog steeds goed met de kleine. A.s dinsdag de 1e 3D echo. Nu maar hopen op beter geluk. Iedereen heel veel geluk in de zwangerschap. Groetjes van TrotseMama1990
Gefeliciteerd meis!! Ook ik ben zwanger van mijn derde kindje, helaas is dit wel al mijn 7e zwangerschap en heb ook ik in nov '11 een bbz gehad en hebben ze mijn linkereileider moeten verwijderen, en in juni ook een MA gehad. Ik weet dus denk ik wel hoe jij je moet voelen.. Ik ben wel heel blij dat het zo snel weer raak heeft mogen zijn, maar het genieten van de zwangerschap wil mij nog niet altijd even goed lukken.. Ik heb wel al een echo gehad, ze konden nog niet veel zien..alleen verdikt baarmoederslijmvlies en vocht in de baarmoeder. Gelukkig! Donderdag mag ik weer terug voor een echo. Wel fijn dat ik nu extra goed in de gaten wordt gehouden! Hoe zit dat met jou? Sorry btw dat ik meteen mijn verhaal op tafel gooi