Het is toch niet te geloven?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kipjetok, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Precies, dat bedoelde ik ook. Maar ik reageerde op een opmerking dat die arme kindjes bij hun ouders moesten blijven. Vandaar dat ik het over uit huis plaatsen had.

2. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Als agent zijnde had ik echt gezegd, meneer en mevrouw neemt u maar even plaats in de auto.... ramen en deuren goed gesloten houden... en eens even kijken hoelang het gaat duren voordat ze eruit komen door de hitte en de benauwdheid...
    misschien dat eigen ervaring beter hun ogen opent?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Buiten dat het te warm was....wie laat zijn baby nu alleen in de auto überhaupt?

4. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.850
    113
    Vrouw
    Thuis
    Maar hij sliep net zo lekker ;) of zoiets.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja goede reden;)....

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik kan eigenlijk niet geloven dat ze echt zomaar op het strand zaten...vraag me echt af of dat verhaal klopt? Ik hoop zo van niet! Arm kind zeg... Het kindje mankeerde volgens mij niets, gelukkig! Dus het zal denk ik ook niet al te lange tijd in de auto gezeten hebben dan? Vreselijk dat zulk soort dingen maar blijven gebeuren... als je je kind te lastig vind op het strand, breng het dan fijn bij een oppas. Maar laat het niet (bewust) stikken in je auto :( (als het echt zo is gegaan zoals ik moet geloven als dat het beschreven staat)

7. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Tsjah, op het strand zou ik het ook niet doen...

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Inderdaad. Als straf de ouders in een auto zetten in de volle zon en lekker aan het strand gaan liggen, of de auto radio voor ze aanzetten met n vrolijk zomers deuntje terwijl ze creperend wegkwijnen vd hitte.

Vraag me ook af of deze ouders het bewust hebben gedaan ( het achterlaten van het kind) of dat ze het kind "vergeten" zijn zoals enkele jaren geleden de vader die na een werkdag erachter kwam dat hij zijn kind was vergeten af te zetten bij het KDV en het kind overleden was :(

9. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat was ook een erg verhaal..!!
    Maar goed, die man was toen geloof ik ook niet gewend om zijn kind weg te brengen.. Volgens mij deed moeders dat altijd en was het kindje onderweg ook erg stil of in slaap gevallen.
    Ik weet niet hoelang hij reistijd heeft, maar dat kan ik me nog enigszins voorstellen... (hoe erg het ook is..!!)

Toen mijn nichtje net een kindje had, is ze ook een keer naar de supermarkt gegaan toen de kleine lag te slapen. Gelukkig was het 5 minuten lopen van huis. En eenmaal bij de supermarkt aangekomen, grote paniek tot huilend aan toe dat ze haar kindje was vergeten die heerlijk boven in zijn bedje aan het slapen was. Dat was even onwennigheid...!!! Gelukkig was ze er goed van geschrokken en nu is het zo dat ze af en toe vergeet dat hij veilig bij de oppas zit... hihi

Maar als je als ouders samen op pad bent, dan kan je toch niet allebei je kind vergeten??? Dat lijkt mij echt zo stug..!

10. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ik zat het bericht ook met vol ongeloof te lezen. Dit kan toch niet waar zijn, wie gaat er nu tijdens deze hittegolf aan het strand zitten, terwijl ze hun baby in de auto laten liggen. Ik bedoel, men heeft toch hersenen gekregen? Jeetje...

11. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Eens!!

12. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Wat ik bedoelde is dat iedereen weet hoe kwetsbaar baby's en kinderen zijn,en hoe heet het is nu buiten laat staan in een geparkeerde auto,t is niet dat ze ff een parkeerkaartje waren halen of zo,dus vind ik dat je je kind moedwillig iets aan doet waardoor er erge dingen kunnen gebeuren of zelfs dood gaan,en als je dat niet snapt na alle nieuwsberichten en waarschuwingen,mankeert er iets met je dus heb je op zijn minst hulp nodig met de opvoeding of het is zelfs beter voor het kind dat het niet meer bij de ouders woond.ik vind het gewoonweg raar dat als je een hond in de auto laat je een dikke boete krijgt en als het een kind is alleen een preek over hoe slecht het is.

13. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik neem mn kind zelfs mee als ik kaartje moet halen :)
    Ik liep terug van de stad (20 min lopen), en het regende halverwege. Deed de regenkap erop, maar toen ik thuis was was dochterlief toch echt drijfnat van t zweet! En dat voor maar 10 minuutjes...

14. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Zo ongelooflijk bizar dit!! M'n zusje zat naast deze mensen op het strand! Toen m'n zusje (met man en kinderen) het strand opkwam waren deze mensen er al, en ongeveer een half uur (!) later kwam de reddingsbrigade vragen van wie de betreffende auto (Volvo) was waar het kindje nog in zat. Ze vroegen het ook aan m'n zusje, maar tegelijkertijd kwamen ze er dus achter dat de auto van die andere mensen was. Het was een jong stel (half 20 denk) met nog een kindje. Opa en oma waren er ook bij, en nog een stel wat bij de familie hoorde met kindjes. Het was zeg maar een gewoon 'net' gezin.
    Later kwam de pollitie erbij en moesten ze dus mee, moeder huilen..
    Even later gingen ze dus allemaal weg van 't strand. Ze leken er zelfs nogal laconiek over te doen.

Echt echt niet te geloven!! Ben je dan zo dom dat je denkt dat het wel meevalt met de temperatuur in de auto? Ik hoop dat ze een melding doen bij jeugdzorg..

15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Te achtelijk voor woorden....je wordt doodgegooid met zulke berichten tegenwoordig!
    Nou van mij mogen ze die ouders wel eens ff laten voelen dat ze flink verkeerd zaten hoor!

Nog iets: afgelopen woensdag moest mijn nichtje werken op de kinderspeelboerderij hier in de buurt.
    Toevallig liep ze over de parkeerplaats en daar zag ze een hond liggen in de achterbak van een auto!
    Geen raam open, volle zon erop, beest lag te hijgen....
    Ze heeft natuurlijk meteen alarm geslagen...man en vrouw zaten lekker aan het bier, kinderen spelen en de hond lag dood te gaan in de auto....(terwijl je je hond daar gewoon mee naar toe mag nemen!).

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Staat nu bij dat ouders onderling hadden afgesproken ' af en toe te kijken'

Dus ja...zkr wel bewust! !

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dat is helemaal schokkend, dat kennelijk het hele gezelschap het acceptabel vond het kindje achter te laten??? :$

18. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Wat erg!! Ouddorp ligt ook nog eens op anderhalf uur rijden bij me vandaan! :$

19. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vooral het feit dat ze het bewust deden, andere mensen om hun heen het ook normaal vonden, vind ik belachelijk! Moet er dan echt een kind sterven voor dat mensen begrijpen wat ze doen?

20. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik word hier pisnijdig om!!!
    Wat bezielt je om je baby in de auto achter te laten en zelf op het strand te gaan chillen?!?! GGGRRR!!!
    Dan verdien je geen kind!!!!!!!
    En dan denk ik gelijk door wat doen de ouders dan nog meer??
    Kindje alleen thuis laten bijvoorbeeld.....

Deel Deze Pagina