Het is toch niet te geloven?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kipjetok, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

voor diegene die het niet zo schokkend vinden...
    zoek even op youtube naar one decision
    eens kijken of je er dan nog zo over durft te praten...

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

Verschikkelijk hoe kun je zo achtelijk zijn:(

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Erg dat het bewust was.....maar dat vermoeden had ik al....

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wat gebeurd hier de laatste tijd toch allemaal, hoeveel kindjes zijn er al achter gelaten in een hete auto in een korte tijd, dit is zo ontzettend erg.
    Wat bezielt mensen toch om zoiets te doen.

Ieder jaar weer hetzelfde liedje.
    En dan komen de ouders er met een boete vanaf? Ongelofelijk.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.258
    16.645
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik begrijp het ook niet.
    Vorige week zat ik met de jongste in de auto.Airo kapot en buiten 30 graden.Ik werd er zo onrustig van terwijl ik met de ramen openreed.
    Meiske was helemaal verhit en kleddernat toen ik haar uit de maxi-cosi tilde.
    Dit is dan in een rijdende auto en moet je dan nagaan in een stilstaande auto in de hete zon.
    Als je dan toch samen iets wilt ondernemen regel dan een oppas en voorkom dit soort ellende.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik heb al tegen mijn man gezegd...als ik een kind of dier in de auto zie met deze hoge temperaturen neem ik gelijk actie. Eventueel 2 minuten wachten om een ouder die een karretje terug brengt nog een kans te geven...maar niet langer.

Ik zat laatst in de auto te wachten bij het tanken. Nou een paar minuten werden me al bijna te veel.

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Er is hier toch niemand die t niet schokkend vindt? Volgens mij is t behoorlijk unaniem (redelijk uitzonderlijk op zp overigens ;))

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik snap er niks van

Op NOS teletekst staat:

De politie SPOORDE eerst de ouders op die de auto open maakte :$

Had lekker de autoramen ingebeukt ipv eerst papa en mama te gaan zoeken.

Ze zeiden dat ze regelmatig bij de baby van 8 mnd gingen kijken en geen idee hadden dat de temperatuur zo hard opliep ;)

Snap überhaupt niet dat je aan het strand gaat liggen ZONDER baby, stel het was maar 12 graden, je kan toch niet aan het strand gaan liggen chillen en je kind in de auto??? :$ :$

Je gaat toch ook geen boswandeling maken met 10 graden terwijl je je baby achterlaat in de auto op de parkeerplaats :( :(

Wat een idioten, echt!!

En ze krijgen MISSCHIEN een boete!!! :$

Eigenlijk had de politie gewoon de raam moeten inbeuken en baby mee moeten nemen zonder de ouders in te lichten zodat ze lekker in paniek waren als ze bij de auto kwamen en zien dat hun baby weg is, misschien leert dat soort volk er dan van

9. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Echt walgelijk. Dit soort mensen zou nog niet eens voor een goudvis mogen zorgen wat mij betreft!! En ook al was het niet warm maar een normale temperatuur, je gaat niet met je ballen aan het strand liggen en je baby in de auto terwijl je met het hele gezin incl opa en oma en je andere kindje aan het chillen bent. Ook zonder hitte kunnen er genoeg dingen gebeuren zoals bijv met Maddy Mccan die ineens spoorloos was nadat de ouders haar achterlieten in de hotelkamer om gezellig te dineren

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Die mensen zijn of te dom om het te snappen of gewoon idioot...
    Maar al was het niet heet dan was het nog vreselijk onverantwoordelijk om dat kindje in de auto te laten!
    Zij waren zelf op het strand dus hadden geen (goed) zicht op de auto. Wat nou als er een of andere pedofiel voorbij komt die een klein meisje alleen ziet zitten in een auto?
    Kan hier echt niet bij met mijn verstand:x

11. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ongelofelijk. Wat achterlijk. Ik begrijp dat echt niet.. echt niet goed snik. Arm kindje..

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Mee eens

Niet eerst de ouders zoeken zeg! :x

Ramen inslaan...gelijk

13. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Sommige mensen sporen echt niet... Op het strand gaan zitten en je kindje bewust alleen in een *snikhete* auto achterlaten! Hoe kun je? :$ Ik heb hier echt geen woorden voor...

14. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Dit. Hoe ACHTERLIJK kun je zijn zeg (die hele familie!). Je hoort het zooooo vaak, ook veel ivm honden, en dan zouden ze niet weten dat het (met een HITTEGOLF gaande) zo hard zou gaan? Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Ik word er zo kwaad van!
    Door dit soort verhalen denk ik soms dat het helemaal niet zo raar is dat sommige mensen pleiten voor een 'kinderexamen'..

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Met je eens, vind dit echt schokkend. Heb helaas de andere topics over een baby in de auto laten zitten ook gelezen. Als je dan nog doelbewust dit doet ben je echt achterlijk:x sowieso vind ik het belachelijk om je kindje zo achter te laten.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wie vind het niet zo schokkend dan?

17. Precies mijn gedachten, belachelijk gewoon!! Had gelijk een raam ingeslagen en dat baby'tje gered.. stel dat ze terugkwamen en de baby was overleden. Hoe had de politie zich dan gevoeld?
    Walg van dit soort mensen BAH. kotskots

18. Islah

Islah Niet meer actief

Is hier eigenlijk geen wet voor? Beetje krom dat ze zo streng zijn m.b.t de veiligheid in auto's en autostoeltjes maar dat dit dan schijnbaar wel "mag".

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bahbahbah, walgelijk! :x Wanneer ik dit soort dingen lees, en dan op ZP regelmatig banners voorbij zie komen van dames die al zo lang bezig zijn maar waarbij het niet lukt.. Word er zo verdrietig van :(

20. adi

adi Niet meer actief

Ik denk omdat er vanuit gegaan wordt/is dat niemand zo achterlijk is om het te doen. Ik vergelijk het met 'stop je kat niet in de magnetron' waarschuwing...

Deel Deze Pagina