het is toch niet waar

Discussie in 'Miskraam' gestart door sabrinab1986, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    he mensen sommigen kennen mijn verhaal wel een beetje
    maar de film is nog niet afgelopen ze dachten 30 nov miskraam na 3 weken weer positief getest al vreemd opzich echo met 4 weken niks op te zien afgelopen zaterdag 6 weken echo weer niks verloskundige vertrouwd het niet dus daarna direct na het ziekenhuis echo ook niks te zien de de gyn verklaarde me voor gek was zo woest hij zei dat al mijn testen gewoon vals positief waren en liet me niet uitpraten dan kon ik hem over cb digitaal vertellen 2x die beide 3+ aangaven.hij wou bloedtest toch doen maar zei dat daar toch niks uitkomt!!!!!
    bloedtest die gaf 8 duizend aan de gyn nam zijn woorden voor de telefoon weer terug was toch niet meer gek had nu zelf bewijs nu wachten op nieuwe uitslag denk bbz

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jeetje meid, wat een verhaal!
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid zeg.
    Sterkte!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Jeetje wat een onzekerheid, vervelend zeg. Wanneer krijg je de nieuwe uitslag? Sterkte met afwachten.

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Wat vreselijk rot allemaal. Sterkte meid, hopelijk snel duidelijkheid!

5. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    woendag weer prikken en nieuwe echo en onderzoeken
    ben er echt helemaal klaar mee

6. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Jeetje Zeg, wat ontzettend moeilijk. Helemaal dat je eigen voor gek uit gemaakt word. Ik hoop dat het morgen toch nog goed komt.

Heel veel sterkte

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Maar jeetje zeg! En hij heeft dus nog niet gekeken naar een mogelijke bbz tijdens de echo? Sterkte in ieder geval meid!

8. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    nee die echo was zo gebeurt puur omdat hij me niet serieus nam.
    nieuwe uitslag 6.5 duizend was gezakt maar de arts gaat er van uit dat ik 10 weken ben en dan zakt het hcg ook dus daar schoten we niet mee op had nu een hele lieve gyn aan de telefoon en die legde me dingen uit dat was heel fijn maar maakte me ook echt bang want als ik pijn krijg moet ik echt zorgen dat ik met spoed in het ziekenhuis ben omdat hij er dus van uit ga dat het een bbz is

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik snap gewoon helemaal niks meer van je verhaal sabrina.....het wordt steeds gekker meid!
    Maar een bbz van zo`n hcg dat was toch nu allang fout gegaan...als deze in de eileider zou zitten?

10. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik weet het niet ben alleen maar bang heb gewoon helemaal geen buikpijn. als dat zo hoog is waarom word ik niet opgenomen?

ik doe mijn verhaal hier ook bijna nooit omdat ik het gevoel heb dat ik net als de gyn niet geloofd word mijn vriend is ook woest omdat ik mijn verhaal hier doe en dan die belachelijke reacties.
    maar ik ga stiekem door omdat ik graag van anderen hoor omdat ik het niet meer weet heb een gevoel dat ik me moet bewijzen en dat doet echt verschrikkelijk pijn

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is ook vreemd...maar ik denk wel als je een zwschap in je eileider hebt zitten van dit hcg je dat toch zou moeten zien he...

Ik weet hoe bang je nu kunt zijn ik had dit ook....alleen niet zo`n hoog hcg....pfff jeetje....

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En je hoeft je toch niet te bewijzen gekkie ik twijfel niet aan je verhaal he! Ik bedoelde alleen dat ik het gewoon echt niet meer snap....ik klets al met je mee vanaf het begin meid,....en het is gewoon gekker en gekker aan het worden bij je...

13. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ja sorry sta gewoon stijf van de stress en kan de hele dag wel huilen.
    daarom geloofde de gyn me eerst dus ook niet omdat er de afgelopen 6 weken zoveel is gebeurt heb het de hele tijd zelf ook vreemd gevonden.
    morgen 9.15 bloedprikken en 10.40 echo de bloeduitslag duurt een uur moest eigenlijk na die onaardige man weer maar heb aan gegeven dat niet te willen en nu krijg ik een hele aardige man gelukkig. ik bloed nu vanaf vrijdag maar vanaf vandaag weer wat minder dat geeft weer wat lucht.
    we hebben gisteren de familie ook maar ingelicht die waren ook erg geschrokken maar toen kwam de klap echt voor mij en mijn vriend werd het echt werkelijk dat het niet goed zit.

sta jij nu al op nul lov23?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee nog niet.....denk ik. Was wel aan het dalen aan dat is al super!
    Erg is het als je niet weet wat er aan de hand is hè.....pas maar op jezelf en als er iets is gelijk bellen.
    Maar is er bij jou wel,ooit iets in de bm gezien?

15. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi sabrina, heb je de uitslag al binnen. Vind het zo ontzettend rot voor je. Succes vandaag en nogmaals veel sterkte gewenst.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd meid hoe is het?

17. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    dinsdag avond ben ik met spoed opgenomen omdat ik buikpijn kreeg inwendige echo gehad en verbazingwekkend zag de gyn links in de eileider meer activiteit en bloevaten maar kon het nog niet met zekerheid zeggen.
    nachts werd de pijn erger en kreeg een verschrikkelijke pijnlijke prik in mijn boven been maar wist dat ik op de goede plek was. volgende dag 3 uur middags na de ok en ben ik door middel van een kijkoperatie geoppereerd en er zat in mijn linker eileider een vruchtje donderdag eind van de middag mocht ik weer lekker na huis. en ze hebben hun excuses aangeboden want de andere gyn zei dat mijn eileider al op knappen stond maar bij een bbz heb je al vaker eerder last van verschrikkelijke buikpijn.
    zelf dacht ik voor dinsdag dat het rechts zat want die kant was steeds meer aanwezig. ik heb de gyn nog niet gevraagd hoelang ik nou zwanger was maar heb meer vragen maar 1 feb moet ik weer voor controle. voel me verder wel goed maar lekker rustig aan en aan de regels houden

18. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    mijn eileider is verwijdert

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    He bah Sabrina, wat verschrikkelijk dat je niet serieus bent genomen door de gyn, en de heftige periode die je hebt gehad. Ik hoop dat jet het uiteindelijk allemaal een plekje kan geven en dat je goed opknapt.

Ik zou alle vragen en opmerkingen die je hebt opschrijven en op 1 februari zeggen of vragen. Ik zou woest zijn, door het zh ben je nu een eileider kwijt!!! Ze hadden al eerder een echo kunnen maken, ze hebben die dingen niets voor niets.
    Igg veel sterkte meis, ook voor je vriend.

Dikke knuffel

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje meid...............wat een ellende. Maar nu is het wel eindelijk duidelijk..
    Maar vaak is een bbz ook moeilijk te zien hoor. Je hoeft niet perse pijn te hebben ....

Sterkte ...!

Deel Deze Pagina