Haha dat valt nog mee! Weet je wat ik een keer mee heb gemaakt?? Was er bij een concert/festival een hoek afgezet met dranghekken met daarachter van die porto plees met een grote kassa ervoor. Moest je een armbandje kopen voor 5 en mocht je de hele avond (duurde maar van 19:00 tot 01:00) gratis naar de wc! Nou ik heb de hele avond me plas opgehouden want ik ga echt geen 5 betalen om hooguit twee keer naar een wc te gaan!
Nou voor iedereen die loopt te mekkeren over niet schone wc's.... Hier wat tips waarmee wel waar voor je geld (lees: schone wc en vriendelijk personeel) krijgt. - Rotterdam Bijenkorf, wel betalen, maar ik kwam daar 2 keer op een dag en heb maar 1 keer hoeven betalen -Rotterdam v&d bij Alexander, heel leuk mens wat daar vaak zit en schone en lekker ruikende wc's -Groningen centraal station: altijd schoon Op mijn werk is het gratis, logisch, maar echt ranziger dan de bovengenoemde wc's. On topic: belachelijk, ja, maar goed, als je moet dan moet je Plassen bij openbare gelegenheden betekend dat je moet weten waar je je plasje doet (mits je keus hebt natuurlijk)
wij betaalden jaren geleden al 1 euro voor wc`s op housepartys dat was heel normaal. net als de dure drankjes. dat wist je van te voren. als het schoon is vind ik het geen punt. bij de duitse tankstatoins zijn ze ook altijd echt netjes. je goit er 70 cent in plast netjes. en dna krijg je een bon van 50 cent trug. de kids zijn gratis als ze onder het poortje doorpassen. dus echt super.
ik geef een toilet juf altijd fooi als de wc schoon is. maar betaal ook gewoon niet als die vies is. gaat me om het principe.
Als ze daadwerkelijk schoon gemaakt worden betaal ik daar heus voor... Maar op veel evenementen lijkt het meer op makkelijk geld binnen harken en zijn de wc's nog te goor om je schoenen op te zetten. En ja, de eigenaar van de wc is natuurlijk niet degene die ze zo smerig maakt... Maar als je dan toch moet betalen... E die Duitse toiletten langs de snelweg... Daar zou je haast gewoon een keertje extra voor stoppen. Superschoon en ruim en bovenal meer dan genoeg toiletten. Daar betaal ik altijd met veel plezier. En daarna bakkie koffie inderdaad
ts heeft het in haar post ook over vroegere tijden van voor de euro, maar je kan nu gewoon niet meer de gulden met de euro vergelijken. alles is 2 keer zo duur geworden dan vroeger.
Winkelcentrum hier heeft ook zo'n toilet... Helaas moet je op internet kijken waar je die bonnetjes kunt inleveren.... Niet heel practisch. Als ze dat nou in het toilet ook even ophangen...
Geld betalen voor een schoon toilet is geen probleem. Daar heb ik zelfs wel een euro voor over. ( kinderen dan wel gratis natuurlijk hihih) Maar met een goor toilet dan heb ik wel de neiging om mijn geld terug te pakken( doe dat niet) maar. En dat bij de mc is hier gelukkig afschaft maar irriteerde mij daar ook aan dat je moest betalen terwijl je wel een consumptie gebruikt hebt hoort bij de service van de zaak vind ik! Ach ja als het maar schoon is heb ik er zeker wat voor over. Daar ga je met een fijne gevoel van af met een vies toilet heb ik daarna een tijdje een vies gevoel ook al heb ik dan mijn handen gewassen brr.
Ik vind dat in een restaurant, evenementen en weet ik veel, overal waar je intree of consumpties moet kopen schone toiletten gratis beschikbaar moeten zijn! Vind het echt belachelijk dat je überhaupt overal moet betalen voor iets wat van nature moet! En voor de prijzen die je tegenwoordig betaald kunnen ze wel eem toilet juffrouw inhuren hoor!!!
Ik haal elk jaar bijna 100 euro fooi binnen, omdat mijn toiletten spik en span zijn Bij elke plasbeurt, wordt de wc schoongemaakt aan de buitenkant ,om de 4 a 5 beurten, wordt er doorheen gedweild en met wc reiniger de pot zelf gedaan.
Maar een toilet juffrouw wordt toch gewoon betaald? Das het zelfde als de vakkenvuller een fooi geven omdat die de melkpakken zo netjes weg zet ... ik ben niet gierig maar ik snap het gewoon nooit. ..
Ja van het geld wat er binnenkomt, we staan op een evenement met 5 toiletten, en bij iedere toilet staan er 2 vrouwen. Eind van het evenement wordt de opbrengst door zoveel mensen gedeeld, dat is wat ik dan verdient heb, en dat komt ongeveer overeen met 10 euro per uur. Is een evenement van 4 dagen. Alle fooi is voor jezelf.
Het betalen vind ik opzich het probleem nog niet maar dat je moet betalen om alleen een baby een luier te verschonen dat vind ik pas belachelijk!
Als de toiletten vies zijn, ja dan is het belachelijk dat je moet betalen. Zijn de toiletten schoon dan vind ik 0,50 niet veel geld. Vind hygiëne erg belangrijk en vooral bij openbare toiletten en daar wil ik best voor betalen, zelfs 2,00 als dat het geval zou kunnen zijn en ik moet hoognodig. Want wees een eerlijk, stel dat jij toiletjuffrouw zou zijn, vind jij 0,50 nog steeds veel geld om n toilet schoon te maken? Ik vind het eigenlijk belachelijk dat jij 0,50 te duur vind voor n openbare toilet. Maar dat is mijn mening
Ik zelf bedoel trouwens niet een openbaar toilet waar je zonder verdere verplichtingen gebruik van maakt. Ik bedoel echt in een restaurant of op eem evenement waar je ook al intree en consumpties moet betalen Ik dacht dat de toilet juffrouwen daar een vast bedrag versienen en dan vind ik betalen onnodig.
Okee. Wel appart. Ik dacht dat je dan wel gewoon een vast bedrag verdient. Want in jou geval vind ik fooi geven dan ook wel normaal. Zou ik tenminste wel doen.