Baby urnen

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door appel13, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appel13

appel13 Lid

25 dec 2012
    44
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Lieve mama's,

Kan iemand mij helpen waar ik een mooie urn voor het as van mijn dochter kan vinden?

Een deel van het as draag ik in een mooie vlinder ashanger aan een ketting om mijn nek. Dan is ze altijd bij me. Maar voor het as wat over is zoek ik nog een urn. De urn die we hebben opgehaald bij het crematorium vinden wij echt oer lelijk en we vinden dat onze dochter ook een mooie urn verdiend.

Hopelijk kan iemand mij helpen

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    #2 karine, 26 jun 2013
    Laatst bewerkt: 26 jun 2013
    Allereerst gecondoleerd met jullie verlies!!

Ik weet niet of het iets is, maar ik heb het één en ander gezien op urnwinkel. nl
    Sterkte!!

3. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
  4. Lun

Lun Niet meer actief

kijk eens op
    hartvanhout.nl

Daar staat heel veel moois tussen. Betaalbaar en je krijgt er onbetaalbare aandacht.

5. Babje

Babje Lid

29 apr 2013
    6
    0
    0
    Neem eens een kijkje op de site van micHel Kuipers. Daar staan lieve dingen op.

6. Sofie12

Sofie12 Lid

24 apr 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een urntje laten maken via de kneedbare steen. Je kunt dan zelf een ontwerp kiezen. Wij zijn er erg tevreden mee!!

Liefs

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
  8. pandaatje

pandaatje Lid

2 jul 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi appel13,

Ik snap wat je bedoelt, wij zijn vandaag ook naar het crematorium geweest op een urntje voor ons dochtertje uit te zoeken. Ook niets moois gevonden. Ik heb op uitvaartwinkel.nl een mooi urntje gevonden. De standaard maat was net iets te klein en de leverancier gaat voor ons een handgemaakte urn maken precies op maat. Miischien heb je hier wat aan!

Heel veel sterkte en succes bij deze moeilijke klus!

Deel Deze Pagina