Lieve mama's, Kan iemand mij helpen waar ik een mooie urn voor het as van mijn dochter kan vinden? Een deel van het as draag ik in een mooie vlinder ashanger aan een ketting om mijn nek. Dan is ze altijd bij me. Maar voor het as wat over is zoek ik nog een urn. De urn die we hebben opgehaald bij het crematorium vinden wij echt oer lelijk en we vinden dat onze dochter ook een mooie urn verdiend. Hopelijk kan iemand mij helpen
Allereerst gecondoleerd met jullie verlies!! Ik weet niet of het iets is, maar ik heb het één en ander gezien op urnwinkel. nl Sterkte!!
ten eerste gecondoleerd met jullie verlies!!! Ik heb deze site voor jullie gevonden.. hoop dat je er wat kunt vinden... sterkte!!! Baby Urn & verschillende Urnen voor Baby's
kijk eens op hartvanhout.nl Daar staat heel veel moois tussen. Betaalbaar en je krijgt er onbetaalbare aandacht.
Wij hebben een urntje laten maken via de kneedbare steen. Je kunt dan zelf een ontwerp kiezen. Wij zijn er erg tevreden mee!! Liefs
Je kunt ook kijken op Rouwwinkel, voor een warm afscheid, troost en herinnering. Wij hebben het kussen urntje in het wit met een roze sterretje en haar naam daarboven voor onze dochter. De urn ziet er liefelijk uit en niet als een echte urn zeg maar.
Hoi appel13, Ik snap wat je bedoelt, wij zijn vandaag ook naar het crematorium geweest op een urntje voor ons dochtertje uit te zoeken. Ook niets moois gevonden. Ik heb op uitvaartwinkel.nl een mooi urntje gevonden. De standaard maat was net iets te klein en de leverancier gaat voor ons een handgemaakte urn maken precies op maat. Miischien heb je hier wat aan! Heel veel sterkte en succes bij deze moeilijke klus!