Het is vast wel eens besproken(augurken?)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Windows, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Haring!! Ik probeer er niet te veel te eten maar heb er wel de hele tijd zin in. Praat ook de hele tijd over haring, mijn vriend wordt er gek van.

    Verder niet echt. Ik ben altijd al een grote eter geweest (snelle stofwisseling) maar stop me nu helemaal vol met gezonde dingen (kwark, fruit, groente, volkorenbrood) zodat ik nog nauwelijks aan snoepen toe ben gekomen. Dat gaat vast nog wel veranderen :)

    Shortbread coockies vind ik wel heel erg lekker ineens, normaal vind ik ze te veel naar boter smaken en ik houd echt niet van boter!
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Haha ik vind haring op het moment ook heerlijk! Vooral zure haring!

    Pim
     
  3. Sigietje

    Sigietje Actief lid

    11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker België
    ik kan niet zeggen dat er iets is waar ik op dit moment helemaal gek van ben...
    ik probeer zo gezond mogelijk te eten. veel groenten en fruit ... en nu ik eraan denk eet ik weel iets minder vlees dan voordien.

    voor de rest heb ik ook wel veel last van misselijkheid. ik heb afgelopen zondag tot 5u 's ochtends over de wc gehangen.

    nu gaat het gelukkig al wat beter.

    groetjes en liefs
    Sigrid
     
  4. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik ben nu helemaal into de hartige snacks, oude kaas, stegeman worst, grillworst, borrelnootjes en dat soort dingen....

    Verder veel melk, terwijl ik dat voorheen bijna nooit dronk....
     
  5. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    De eerste weken kon ik geen baklucht (vlees) verdragen, was echt verboden in huis :) Wat ik nog steeds slecht verdraag is de lucht van warme chocolademelk, getver!

    Ik drink veel meer melk dan voorheen en met eten vind ik bepaalde dingen bij vlagen heel lekker. Zo kon ik in de eerste weken, als ik niet kotsmisselijk was, wel elke dag patat met mayo en curry eten. Ook frikandellen met! Die tik heb ik nog steeds, van die frikandellen.

    Heb een tijd gehad dat ik me gek at aan kaas. Momenteel is het pasta-tijd, kan elke dag wel pasta eten! Mmmmm!
     
  6. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik was helemaal verslaafd aan bananen milkshakes na de bevalling kon ik ze even niet meer zien, en ik ben een gigantische vis eter alleen tijdens en vlak na mijn bevalling kon ik geen vis meer ruiken of eten, vond ik zoooo smerig!!

    en ik at het liefste iedere dag friet met een kroket, daar heb ik maar niet aan toe gegeven!!!
     

Deel Deze Pagina