Wie ook: na miskraam heel snel ongi na eisprong

Discussie in 'Miskraam' gestart door Arevinol, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik ben benieuwd of anderen hier ook last van hebben gehad en of het weer snel hersteld is..

Drie maanden geleden heb ik een vroege miskraam gehad bij 5 weken (2e poging zwanger). Daarna twee keer een hele korte cyclus (23 dagen).
    Afgelopen maand heb ik getemperatuurd en ovutesten gedaan. Bleek mijn eisprong op dag 23 te zijn en op dag 27 werd ik alweer ongi!

Ik baal echt enorm. Ik wil graag weer snel zwanger worden, maar heb t idee dat het allemaal niet meer goed werkt nu..
    Iedere maand weer wachten en dan blijkt achteraf dat je niet eens zwanger had kunnen worden die maand. Want 4 dagen ongi na ovu is natuurlijk te kort om in te nestelen...
    Voor de MK duurde t wel altijd ongeveer 14 dagen na de eisprong tot ik weer ongi werd. (Ik weet t, ik heb geen geduld!)

Herkent iemand dit? En hoe is t verder bij jou verlopen met je cyclussen en zwanger worden?

liefs, MaKa

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He meis dat is raar zeg. Bij mij is het eigenlijk altijd wel weer normaal rond de 25/28 dagen gegaan. Ondanks dat ik de laatste zwangerschap het idee had dat ik later bevrucht was ook omdat mijn ventje ziek was geweest en dus wij in de week voor mijn NOD pas hebben gevreeen, en volgens gyn kon dat niet. Nou volgens echo was het echt wel maar jammer genoeg niet goed blijven gaan.

Nu wacht ik op mijn ongi. Volgens de echo eergisteren was er een eisprong onderweg maar dat kon nog wel even duren. Dus waarschijnlijk tussen 3/4 weken pas mijn ongi. Hoe mijn cyclus daarna is weet ik niet. Ik kan hier ook niet naar kijken omdat ik na mijn mk 2 weken gevloeid heb en nog niet alles eruit was toen.

Als je eisprong op dag 23 is volgens de testen zou je ook eens een gyn kunnen vragen hoe dat mogenlijk is. Het lijkt mij dan gewoon te kloppen hoor hoe raar het ook klinkt. Mijn zusje had toen ze zwanger was volgens de verloskundige zwanger moet zijn geraakt in die 2 weken dat haar man niet thuis was. Hmmz ja raar. Nou en het is echt zijn zoon hoor. Dus alles kan lijkt me. Mijn dochter had volgens de berekeningen ook op 6 februarie moeten zijn geboren en volgens de echo rond de 12/13e. haha elk lichaam zit anders in elkaar denk ik. Als je het echt niet vertrouwd gewoon je gyn of arts vragen. DIe kunnen altijd wel helpen en kijken geloof ik. Heel veel succes meis

Deel Deze Pagina