Hoi allemaal, Zoals de titel al zegt wordt mijn vent stront vervelend van M&M's. Hij haalt vaak een zak op zn werk en eet dat dan in de trein op. Of in de avond voor t slapen gaan. Ik kan bijna altijd met zekerheid zeggen of hij ze gegeten heeft of niet Hij wordt dan hyper actief, druk, sneller geïrriteerd, handtastelijker en zit gewoon de hele tijd druk in mijn gezicht te doen. Wil veel aandacht, gooit zijn hoofd bijvoorbeeld uit t niets tussen mij en mn iPad... Ik kan best veel hebben, en maak meestal een grapje dat hij eens van die kleurstof bommen af moet blijven. Maar pfff, af en toe! Van alcohol kan hij trouwens ook heel irritant worden, maar dat drinkt hij maar een paar keer per jaar. Ik vind die M&M's ook belachelijk duur en echt geldverspilling. Hij koopt zeker 2 zakken per week! En ik vraag me ook af of hij niet allergisch is voor iets in die vieze dingen. Ik word zelf misselijk van M&M's, dus ík moet ze ook echt niet. Wat vinden jullie? Ik kan hm niet verbieden om ze te kopen, hij doet t toch wel. Stel ik me aan? Wat zou jij doen?
Aan hem vragen of ie niet even 3 rondjes om het blok moet rennen en dat als hij toch een hele zak opeet hij zich wel beseft dat hij jouw wat rust mag laten .
Om heel eerlijk te zijn: wees blij dat hij het bij m&m's houdt en niet bij alcohol, roken, drugs of whatever......Ik bedoel: iedereen heeft toch een zwak voor iets? Dan kan het beter iets redelijk onschuldigs zijn, en twee zakken in de week valt toch ook wel mee qua uitgaven? Als hij er echt druk en vervelend van wordt, okee, dat is lastig, maar wat je zegt, verbieden kun je het hem niet.
Dit. Hij is duidelijk gevoelig er voor (had ik vroeger ook met smarties!) maar wees blij dat het daar bij blijft. Een verslaving van drugs of alcohol en sigaretten is vele malen vervelender.
Druk en hyper van snoep? Ik zou het wel weten hoor. Had hem een stofzuiger, poetsdoek, emmer sop en dweil in zijn handen geduwd en was zelf met een boekje in bad gaan liggen. Dikke doei en tot over een paar uurtjes. Maar misschien toch maar op een rustig moment een gesprekje aangaan? Of alles filmen en laten zien hoe belachelijk hij zich gedraagt?
Haha ja daar heb je wel helemaal gelijk in! Ik ben ook erg blij dat hij al die dingen níet doet. Wat dat betreft zijn die M&M's helemaal niet zo erg. Maar toch blijft t irritant. De volgende keer zal ik de tip van de poetsdoek eens proberen. Dikke kans dat hij dan geïrriteerd word maar goed. Hij gaat zn energie maar ergens nuttig spenderen idd. Filmen is ook een goed idee.
Ohhhh daar kan ik heel slecht tegen.. Ik zeg dan na een tijdje 'Ja schat, nu weet ik het wel weer. Je weet dat ik hier heel geirriteerd van raak, dus gebruik alsjeblieft een spel of wat dan ook om alles er even uit te laten, maar laat mij kort met rust.' Anders volgt er geheid ruzie hier..
Ik neem aan van die kleine portie zakjes...of echt zo'n zak van wat is het...250 gr? Als het 2 grote zakken zijn zit je aan een kilo per week...4 kilo per maand. Dat zou ik wel zorgwekkend vinden. Mannen krijgen het niet zo snel op de heupen maar de bloedvaten zullen er niet blij mee zijn.
2 x 250 gram is halve kilo in de week. Nog veel, maar ach... Als ie verder niet zou snoepen? Wel vervelend dat ie zo 'vervelend' is.
Okee, beter dan drugs of zo maar ik zou echt niet met zo'n irritant gedrag kunnen leven. Ik heb een hekel aal zo'n hyper gedrag. M&M's eten prima, maar dan is daar de deur en je komt maar weer terug als het uitgewerkt is.
Ik ben als kind allergisch geweest voor kleurstof, zelfde symtomen als jouw man heeft. Mijn ouders kwamen erachter toen we op vakantie gingen en daar kleurstofvrije limonade dronken. Ik was een totaal ander kind. Hierna volledig gestopt met kleurstof en ik was veel rustiger. Je vraagt je dan af wat het doet met je hersenen, dat je er zo druk van wordt. Dus ja ik zou hem adviseren dat niet meer te nemen. Daarnaast kunnen de door jouw genoemde symptomen ook door de suikershot komen in dit geval. Zoveel suiker is ook niet gezond.
Ik word er echt slimmer op met de dag...ik vroeg me al af hoe dat zo veel kon zijn Maar toch...ik vind het wel erg veel.
nu heb ik zin in m&m's verdorie.... maarreh, zo is mijn man met ADHD dus altijd zonder medicijnen.. heb je al medelijden? haha.
Ik denk dat het algehele degeneratie is...vermoed niet dat dit ooit nog goed komt Echter....nu wil ik dus wel M&M's...die blauwe!
Lijkt me vreselijk irritant. Ik zou op een rustig moment even uit de doeken doen hoe irritant het is, aan de hand van een filmpje ofzo. Of zo'n drukke bui gaan nadoen als hij ''normaal'' is...