Ik heb het ingezonden 1 maart en briefdatum is nu 6 mei. Maar vorig jaar ook 1 maart en toen was het pas 6 juni erbij.
1 april... Net als vorig jaar haha, ineens bedacht ik, alweer, dat we weer laat waren Maar wel gewoon juni/begin juli geld gehad.
Ik had het topic geopend omdat ik zo leuk vind om te lezen, tot mijn grote verbazing had ik 30 april de brief al met dagtekening 3 mei.... vandaag 5 mei nog niks op de rekening helaas.... volgens mij is ING altijd traag...
ING is juist meestal de eerste, daar zitten ze nl zelf bij voor zover ik weet. Weet niet of de banken, belastingdienst ed vandaag wel open zijn? Ivm 5 mei? Voor ambtenaren nog weleens een vrije dag.
wilde ze ff bellen welk rekeningnr ze van ons hebben. we hebben 2 rekeningen, vorig jaar bleven ze nog eigenwijs op de oude rekening t geld storten, en had t al 4x aangepast. ben benieuwd of ze t dit jaar eindelijk snappen dat het naar de nieuwe rekening moet maar ze zijn dicht vandaag...
3mei was een zaterdag, dan schrijft de Ing nooit bij Vandaag is het bevrijdingsdag dus dan zal de Ing ook wel weet niks doen. Ga maar uit van morgen.
O ja idd ik had ook dagtekening van 3 mei zat ook al te wachten vandaag maar ivm Bevrijdingsdag zal er wel niks opkomen. Vorige jaar stond het er opeens om 8 uur op dus kan vanvond ook nog. De rabo app nog nooit zoveel gebruikt hahaah
De banken schrijven wel bij vandaag, dus ik hoop dat je het vandaag nog krijgt. Gister hebben 2 mensen van 2 verschillende banken wat overgemaakt en allebei binnen gekregen vandaag.
Maar kunnen ze het geld niet eerder als opdracht hebben doorgegeven? Vrijdag bijvoorbeeld? Anders hebben jullie het vast morgen, ook leuk Hier hopelijk morgen een brief.
verbaasd me dat er nog niemand gebeld heeft naar de belastingdienst.. Ze vertelden vorig jaar nog een dagtekening als die bekend was.. We komen allemaal aan de beurt en als je erop wacht duurt t altijd langer.. bij ons was 14 mei dagtekening vorig jaar,