hmz misschien moet ik terug gaan naar mijn meisjesnaam die met de O begint. lijkt wel of de late alfabet-namen eerder zijn dit jaar Mijn achternaam nu is met de H
Ik heb gezegd dat ik samen aangifte heb gedaan met mijn man, dat mijn man een brief heeft gehad maar ik nog niet. De man zei nog: dat zegt niets, samen aangifte doen, dat het wordt behandeld als 2 verschillende pakketjes. Toen zei hij dat de dagtekening van mij 16 mei is en ik zei: harstikke bedankt
Hahaha... zo heb ik het vorig jaar ook aangepakt Helaas nu ook nog geen brief van mijn man, anders had ik misschien wel gebeld
Hier nog nooit durven bellen, maar hoop zo dat we het ook snel krijgen. Kan ik de bekeuring betalen en kleren voor mijzelf en mijn man kopen. Loop nog in mijn positiekleding en mijn man moet ook echt nieuwe kleren. De kinderen zijn altijd eerst aan de beurt he, papa en mama komen wel.
Hier ook bericht! Met dagtekening 9 mei! Dat word de spaarrekening spekken!! Oja en mijn man wil een wii u kopen
Hier alleen mijn brief binnen, maar dat is betalen Van mijn man nog niks gehad, daar krijgen we geld op.. Twijfel of ik zal bellen
Ik ben dan zo een m*ts die luisterd naar het bandje.. Ik ga er maar vanuit dat ze die van hem ook snel klaar hebben
Jaa vandaag een blauwe envelop bezorgd!! Vol spanning maak ik m open... Wegenbelasting Het zou hier momenteel goed uitkomen. We zijn onverwacht in een volledige renovatie van de douche gekomen, dus het zou heel fijn zijn.
Vandaag voor beide binnen, hebben hem met vooraf ingevulde aangifte eind maart verstuurd. Dagtekening 9 mei. Vorig jaar kregen we hem met een maand verschil binnen nu samen.
Absoluut herkenbaar Volgens mij hebben wij er twee jaar geleden een nieuwe van gekocht en toen heb ik ook heeeeeeel lang zitten kwijlen Vorig jaar een nieuw bed gekocht en dit jaar aar gaat het naar onze dochter (ze krijgt een nieuwe slaapkamer) En nu ben ik ook al tijden bezig met de kamer van mijn dochter. Staaltje hier, verfje daar... Alles is uitgezocht, van behang tot meubels, nu alleen het geld nog