Nou, vorig jaar was dat niet zo in ieder geval. Ik lever hem altijd op 1 maart in, meteen zodra je gebruik kunt maken van de vooringevulde aangifte.
De kriebels zijn er al weer lees ik, leuk hoor! Hopelijk dit jaar weer zoveel leesplezier... ik zit zelf ook al met smart te wachten op kgb...
Ik ga altijd uit van juli, krijg het meestal in juni. Dus in mei vakantiegeld en in juni vakantiegeld pt.2
Wij nog lang wachten.. Net als vorig jaar uitstel moeten vragen omdat de bank weer is achterloop .. Beetje jammer maar ach vorig haar kregen wij het in november net voor de eindejaars uitkering en ideaal voor de feestdagen 😄 mei denk ik aan vakantie geld van vriend .. En dat we bijna naar Spanje gaan en keuring auto die is wat minder aangezien de remmen vervangen moeten worden😒 beetje jammer
Gestort?! Manlief belt vanochtend ineens heel blij op "kijk eens op onze rekening" heeft de belastingdienst gewoon alles al gestort, heb de brief nog niet eens binnen.... Nog meer mensen vandaag de voorlopige teruggave al ontvangen?
hier niet maar verwacht het ook nog niet zo snel . denk hier pas in juni aangezien ik pas de dag voor 1 april alles ff rap heb ingevuld hhaha
Huuuh gewoon al iemand die het heeft haha! Stoer! Ik ben benieuwd, wij hebben m vroeg laten invullen dus
Jeetje dames haha! Mag ik vragen wanneer jullie de aangiftes verstuurd hebben? (A) Ik heb 1 feb de bevestiging gehad van de tussenpersoon dat hij het had opgestuurd!
10 maart. Maar wat wij terug hebben gehad is kgb en zorgtoeslag. Dit word (volgens belastingdame)uiterlijk 8 weken na aanvraag uitbetaald. Van de normale aangifte moeten we nog krijgen.
van mij mag t ook wel komen want krijgen nog aardig wat terug dit jaar . is begin apr verstuurd door de accountant.
Voor diegene die het vroegen: Wij hebben onze aangifte eind maart opgestuurd en dus nu al het geld binnen. Voorlopige teruggave voor man en mij en zorgtoeslag voor 2013. Nu is het alleen nog wachten op de verrekening voor de kinderopvang.
Ik hoop dat ik het ook spoedig krijg kan ik EINDELIJK een andere auto kopen. We hebben al jaren een kleine auto waar geeneens fatsoenlijk 3 man in kan.. Dus hier nog afwachten..