Ik heb afgelopen maandag gehad Nu nog het vakantiegeld volgende week haha.... Had het trouwens ook niet op de datum van dagtekening. Dat was bij mij 9 mei, en dus pas 12 mei ontvangen maar oke zat nog wel een weekend tussen.
Vanochtend vroeg ook 2 blauwe enveloppen met dagtekening van de 16e. Net nog gekeken maar het staat er helaas nog niet op *droomt verder van een heerlijke loungeset voor in de tuin*
Helaas hier ook nog steeds niks. Kan dus nog steeds mn nieuwe bank niet bestellen die levertijd van 10weken heeft
hihi wij hebben ook net een nieuwe bankstel gekocht met levertijd van 10 weken. gelukkig konden wij t voorschieten dus zodra t geld hier binnen is gaat t meteen naar de spaar om t weer aan te vullen
Hier ook dagtekening van vandaag, maar geen geld dus zal wel na het weekend zijn. Viel mij trouwens op dat het geen voorlopige aanslag was maar een definitieve, je kreeg eerst toch altijd een voorlopige?
Hier ook nog geen brief. Wel mijn belastingadviseur gebeld en weet nu zeker dat de aangifte goed en op tijd is ingediend, dus echt nog even wachten
Ik wil babyspullen shoppen:x Het zal volgende week wel komen.... Geduld hebben (heb ik dus niet, haha)
Vandaag hebben zowel mijn man als ik de brief ontvangen! Dagtekening 16 mei. Nog nooit zo vroeg gehad.