Hier van 2013 ook nog niet. Ben benieuwd wanneer de brieven hier binnen komen. Ben een tikkeltje ongeduldig
Ook ik had dagtekening 3 mei en heb nog steeds niets binnen en ook ik heb abn.. Het ligt alleen niet aan de bank, ik heb gebeld naar de belastingdienst en dat stomme mens zei: tja het mag tot 4 weken na dagtekening duren voordat wij het overmaken... Sommige mensen worden eruit gepikt om grondig gecontroleerd te worden en ws zijn wij beide 1 van die gelukkige Toen ik haar zei dat de site een andere termijn aangaf en dat ik daarom belde werd ze boos en zei: ja euh ik vertel je alleen maar wat ik weet, ik kan er allemaal ook niets aan doen... Helaas moeten we dus nog even geduld hebben.
Hier werden we gister ook blij twee blauwe enveloppen bij de post bleek het de met de autobelasting te maken te hebben hebben een nieuwe auto sinds twee weken en belasting moest omgezet worden ........ Helaas nu maar afwachten wanneer het komt hahaha.... het komt wanneer het komt.
hoop niet dat dat hier ook het geval is, want kan het zo goed gebruiken op dit moment. Maar 4 weken ik las ergens dat ze het binnen 5 werkdagen uit betalen, snap niet waarom je anders een brief krijgt met dagtekening die vaak al verder vooruit staat als de dag van bezorging en dat je dan nog lang moet wachten, kunnen ze hem beter later versturen zit je er ook niet op te wachten en lekker te maken.
Yay, we gaan er weer voor! Al heb ik het gevoel dat wij weer de laatsten zullen zijn, maar goed, hopen is leuk... grommm
Wij krijgen het sowieso later hebben uitstel gevraagd omdat voor mij voor 2008/2009 ook opnieuw moest worden gedaan.
Op naar een hoop blauwe brieven deze week.. Vandaag hoeven wij vast niks te verwachten Op maandag worden hier alleen folders bezorgd
Hier hetzelfde verhaal. Ook nog niets binnen en hebben ook Rabobank. Meestal maken zij het pas einde van de ochtend over, is mijn ervaring.
heb t idee dat de postbode mn huis niet kan vinden hij loopt steeds mn huis voorbij met een stapel blauwe enveloppen... ik wil oowk! alhoewel ik liever heb dat de belastingdienst mn rekeningnr nog weet ipv een brief, kom maar op met dat geld!