Hier wel een brief met opgaaf rekeningnummer :s Maar geen brief... Dacht eerst aan wegenbelasting, maar na een telefoontje bleek dat zij het niet waren. Zou de belastingdienst hier wel info over geven of het van de teruggaaf is?
Ze willen geld naar je overmaken..anders vragen ze niet om je banknummer.. dus zal hoogst waarschijnlijk gaan om je terug gave!
Zogenaamd gebruiken ze 1 rekeningnummer voor alles, maar wonder boven wonder gaat het elke keer weer met briefjes voor het juiste rekeningnummer
Haha echt hoor! Ik heb net gebeld, maar ze kunnen niks over een brief zeggen, tenzij ik het aanslagnummer heb Brief maar opsturen... Het zal wel
nou hier verteleden ze me dat het rekening nummer wel goed is... haha en ik vroeg even op de man af waarom hun in het verleden wel konden vertellen over een dagtekening en nu ineens niet meer Ze zei als er een aanslag op is gelegd dan pas kan ik de data in mijn scherm zien, dat is idd de zelfde methode als de toeslagen... daar is ook pas als de betaling is gedaan of de data na de 20ste kunnen ze en jij ook zien wat er is overgemaakt.. in mijn geval nada niks noppes sidmick, volgensmij werkte ze of heeft ze gewekt bij de blauwe dienst toch ??
Whaha, sidmick wordt straks bestookt met pb's Nee zonder dollen, hoop wel dat t snel komt.. Niet omdat k het onwijs nodig heb ofzo, maar ik wil lekker shoppen nu het nog kan
Kan je ons dan vertellen met welk systeem ze het verwerken...haha We brainstormen elke x op naam geb data enz..breng het verlossende woord Natuurlijk ala t mag en je t wilt