Hier op 1 maart ingediend, meteen de eerste dag dat je gebruik kon maken van de vooringevulde aangifte.... Vorig jaar ook, toen pas in juni het geld ontvangen, dus ik ga ervan uit dat het dit jaar niet anders is en dat vroeg indienen gewoon geen enkele zin heeft.
Klopt ben ik ook wel achtergekomen. Twee jaar geleden kregen we het heel vroeg (ook vroeg ingediend) Vorig jaar zelfs nog iets eerder ingediend als twee jaar geleden en kregen we het aardig laat. Maar wat vroeg al binnengekomen! Hoop dat we het op tijd krijgen.
Wij sturen altijd de 30e maart de aangifte op ( digitaal) en krijgen meestal ergens in juni pas bericht. Ik zou het wel lekker vinden als het tegelijk met het vakantiegeld komt. Hier dus nog niks. Even opgezocht en wij kregen op 3-7 het bedrag gestort.
Het maakt niet uit of je het vroeg stuurt of op het laatste moment ik stuur het altijd vroeg jaar vorig jaar kreeg ik het pas in juni ergens
Hier ook binnen,maar dat is kindgebonden budget en zorgtoeslag wat we nu pas aangevraagd hebben...schrok mij een hoedje toen ik op de rekening keek!
3jaar geleden in januari opgestuurd. kregen het geld in feb. was op in maart vorig jaar ook januari opgestuurd, kregen het laatste dag van juni dit jaar ook in januari opgestuurd, nog niks ontvangen. ben dus benieuwd. wil mn nieuwe bank bestellen!
wij krijgen het altijd pas in augustus..... duurt dus ook nog ff maar jah heb het ook pas deze wk naar de boekhouder gebracht haha. wij moeten voor 1 juli inleveren dus ik had ook nog ff.
Hier ook vanmorgen de brief binnen met dagtekening 3 mei. Ben benieuwd wanneer de beschikking zorgtoeslag en kindgebonden budget komt aangezien we nog best veel terugkrijgen (inkomen hoger opgegeven terwijl manlief veel minder uitbetaald heeft gekregen).
Mmm raar vriend heeft wel al een brief Kreeg niks terug samen in gevuld en ik heb nog geen brief gekregen...
Wij hebben vandaag onze brieven gekregen met dagtekening van 15 mei. Heb het nog nooit zo vroeg gehad, meestal is het eind juni
mijn vriend heeft zijn brief al binnen. Dagtekening 3 mei. Ik heb de mijne nog niet binnen.. we hebben wel gezamenlijk aangifte gedaan.
Hier ook de brief van vriend binnen dagtekening 3 mei , helaas moet hij betalen dus moeten wachten op die van mij, maar dat zal dan ook wel niet lang duren. Wat zijn ze snel dit jaar !
Hier nog niets binnen. Als goed is krijgen we terug. Ben benieuwd. Ik hou er gewoon rekening mee dat het rond Juni pas komt.