Jep dit is puur pech hebben.. Ze pakken er gewoon een aantal uit de stapel en die worden helemaal door de mangel gehaald om te kijken hoe of wat... Ik heb wel wat open staan, maar dit had ik vorig jaar ook en toen had ik gewoon op de dagtekening mijn geld ontvangen... nu dus nog tot uiterlijk 31 mei wachten
Bedankt! Dan denk ik dat ik die van mijn vriend deze week niet meer hoef te verwachten. Die van mijzelf had ik gisteren in de bus met datum 23 mei
Ik heb de brief inderdaad ook dinsdag gekregen. Mijn man heeft tegelijkertijd met mij aangifte gedaan, maar heeft nog geen reactie. Nu is dat niet zo erg, want hij krijgt toch niets terug
Hier precies andersom!! Ik wil dus de brief van mijn vriend haha Hier mag ik lekker van de teruggaaf gaan shoppen
Iemand al teruggave gekregen wat ze hebben vastgehouden/verrekend...ben benieuwd of ze de volle 4weken nodig gaan hebben maar dat zal wel weer...
Jippie, vandaag beide brieven binnen met dagtekening 23-05! Ik heb een heel mooi dansje gedaan Zag ook dat ze het kgb en zorgtoeslag weer 'geactiveerd' hebben. Wij hadden dit stop gezet maar ze hebben het maar wel geactiveerd. Mogen dus weer telefoontjes voor gepleegd worden.
Hoi, Weet iemand hoe het precies zit qua datum op de brieven van de belastingdienst (en dan met het oog op het ontvangen van het geld)? Man heeft gisteren een brief ontvangen waarin een bedrag genoemd staat dat hij terugkrijgt. Er staat nergens vermeld dat het de definitieve aanslag is, maar het bedrag/kenmerk komt exact overeen met hetgene dat in de voorlopige aanslag stond. Dus ik ga er maar vanuit dat dat het is. Nu is de dagtekening echter 15 mei, terwijl ik juist altijd dacht dat deze datum in de toekomst zou moeten liggen? (Ben erg benieuwd, het gaat om heel veel geld haha)