Nog niet in de bus gekeken maar hoop ook op een mooie blauwe brief Lag er zaterdag wel eentje maar die was van de huursverhoging :O
De brief van mijn man is binnen, die van mij en die van onze zorgtoeslag over 2013 helaas nog niet.. Het viel me trouwens op dat er geen 'voorlopige aanslag' boven de brief staat, maar gewoon 'aanslag'. Betekent dat dat deze al definitief is, of..? Meestal zetten we het bedrag wat we terugkrijgen apart tot de definitieve er is.
Ik heb een leuke brief gehad. 575 euro betalen. Mijn vriend krijgt geld, maar daar hebben we nog niks van gehoord. Tuurlijk niet, als ze geld moeten hebben dan zijn ze er als de kippen bij. Moeten ze betalen kun je oneindig wachten.
Nu al de brieven binnen van de voorlopige aanslag of lees ik dat verkeerd? ?? jee Ik wil mezelf niet blij maken maar als t eerder komt.... dat is hier heeeel erg welkom. We gaan over zes wkn trouwen en we krijgen heeel veeel terug en daar wordt de hele wedding van betaald. Erg welkom als het binnenkort komt ipv eind juni!
brieven aangifte vandaag op de mat. voorlopige aanslag dit jaar (vorig jaar gelijk de definitieve) Krijgen beide geld terug... mooi bedrag voor de spaarpot met een dagtekening van 3 mei.
Ik heb ergens gelezen dat ze bij veel mensen geen voorlopige aanslag meer versturen, maar gelijk de definitieve. Dit komt omdat er bij zeer weinig mensen nog maar wijzigingen zijn naar aanleiding van de voorlopige. Om werk en geld te besparen is het nu meteen een definitieve aanslag geworden. Hier kreeg ik vorige week een brief voor mij, aanslag 2012, dagtekening vandaag en inderdaad vandaag het geld ontvangen.
Hier heb ik ook al 1 brief ontvangen. Met dagtekening 3 mei. Ben benieuwd wanneer het geld erop staat.
Vandaag de brief gekregen.. Wij moeten betalen voor 14 juni Gelukkig niet heel veel.. Hadden kennelijk te veel ontvangen.
Maar wat is er met het woordje 'voorlopige' gebeurd dan? Inktbesparing? Voorheen stond dat er namelijk wel altijd.
Heb nu de brief dus ook binnen! En zie idd ook aanslag staan. Maar zie in de brief ook staan dat het om een definitieve berekening gaat..... Oke volgens mij is het dus wel definitief. Dus het is dus toch de inktbesparing.
vraagje ladys,de aangifte hebben we uiteraard gedaan maar stel dat je verzamelinlomen nu lager was dan waar ze vanuit gingen,krijg je dan automatisch je zorgtoeslag en kgb terug waar je nog recht op hebt? of moet je dat ook weer appart terugvragen?
Naar mijn weten wordt dit adhv je belastingaangifte berekend. Hier krijgen we nog een heel mooi bedrag terug als het goed is.