Mijn vriend heeft hem vandaag gekregen, dagtekening is 31 mei, dus verwacht het begin volgende week. Ik heb hem nog niet gehad terwijl ik juist het meeste geld krijg grrrr haha!!
hier even gebeld naar de BD en een aardige man vertelde me dat mijn vriend een dagtekening heeft van 7 juni maar die van mij nog niet.. lagen wel 2 blauwe enveloppen vanmorgen maar dat was voor de autoooo
Als ik vandaag geen blauwe brieven heb, laat ik hem vanavond ook gewoon bellen Niet geschoten is altijd mis
en? en? en? ik twijfel of ik weer ga bellen zouden ze t registreren wanneer je contact met ze heb opgenomen eigenlijk? anders gaan ze me nog als een stalker zien
Ik vraag om een dagtekening. Zegt dat ze daar geen uitspraken over kan doen. Ik vraag door en ze verbreekt gewoon de verbindin
Haha ja hij zei al dat als ik het morgen niet krijg, hij vrijdag belt! Wie niet waagt wie niet wint, vorig jaar lukte het ook. Moest ie gewoon BSN nummer doorgeven en ze konden zo even kijken.
Jaaaa, hier lagen ze op de deurmat toen ik thuis kwam! Meteen definitief en beide aanslagen tegelijk. Dagtekening 31 mei
heel aso. hier kreeg ik 2weken terug ook tehoren dat ze het niet kunnen zien en dus niks kunnen zegge. onzin want dat kunnen ze wel