Ik wil ook onze brieven, pfff nog maximaal 1 maand wachten. Zo laat hebben wij het echt nog nooit gehad, geeft me een vreemd gevoel
hier ook vanmorgen de brief gehad van manlief. Helaas staat zijn terug gaaf op 0 euro. Dagtekening 31 mei Nu wachten op de mijne maar dat zal toch hopelijk niet lang meer duren
valt mij op dat de brieven die het eerste komen, voor de mensen zijn die niks krijgen of moeten betalen voor gene die t geld wel al hebben, was dit groot of klein bedrag?(Foei Roozjuh, wat een brutale vraag!) heb idee hoe groter t bedrag is dat je van ze krijgt, hoe langer ze er over doen
Wat ik ook apart vind is dat sommigen apart bericht krijgen. Vriend en ik doen samen aangifte en krijgen altijd samen bericht. De een krijgt bedrag terug van 3 cijfers terug, de ander 4 cijfers.
hier nog nooit tegelijk bericht gehad. die van mijn man is altijd eerder maarja die krijgt ook nooit wat hier een 4cijferig bedrag terug, ze mogen wel eens opschieten
Hier krijgen we het ook nooit tegelijk, maar alle voorgaande jaren was het half mei bijgeschreven ... ik ook 4 cijfers dus kom maar
Mijn man had 'm een hele tijd terug al, dat ging om een niet heel groot bedrag. Bij mij gaat het wel om een behoorlijk bedrag. Ik dacht dat trouwens ook.. Net als dat gedoe met die rekeningnummers wat je bij steeds meer mensen hoort. Ik bedoel, om hoeveel geld zal het in totaal gaan? Van alle Nederlanders bij elkaar? Als je dat een paar weken rekt door de brieven als laatst te versturen en daarna nog een keer door het 'rekeningnummerprobleem', is dat héél veel rente.. Oh en blaine, dat had ik ook hoor Ik zag al voor me dat ze eerst inspectie kwamen doen en dergelijke
Helemaal mee eens wij krijgen ook redelijk groot bedrag terug van 4 cijfers.. en eerste is geen 1 .. tot nu toe ook nog niks gehoord!.. Ik wil ook mijn centjes!!
ik kreeg niks,moest nog zorgverzekeringswet betalen heb brieven allang liggen. manlief krijgt iets met 3 nullen en een wat hoger getal. en dat is nig niet binnen.
hmz dan zit er écht geen systeem in dit hele gebeuren echt geen touw aan vast te knopen ik had mij voorgenomen om niet meer in dit topic te kijken want word er alleen maar ongeduldiger van dan ik zelf al ben heb dat welgeteld 2dagen volgehouden haha
echt zwaar frustrerend dit. eerst PostNL voor de normale post, toen andere postbode met de provinciekrant en daarna weer een andere postbode met overige folders die je altijd los krijgt. alle postbodes die je maar kan bedenken zijn vandaag geweest, behalve de gene die ik wil dat komt...
Hier hetzelfde Roozjuh... Dus ook niet de gewenste brief Morgen komt er vast geen post, dus vrijdag en zaterdag maar weer afwachten
Hier gisteren de brief gekregen, dagtekening 31 mei. Er zit echt geen systeem in volgens mij. Wij krijgen veel terug, ruim 7000 euro, dus het gegeven dat mensen die niks terug krijgen eerst de brief krijgen gaat niet op. Vorig jaar kregen we pas half/ eind juni de brief... heel vaag. Maar.... ik ben blij!
Ook hier verwachten we een bedrag met 4 cijfers... Wel beginnend met een 1 Maar er zijn genoeg mensen hier die ook iets terugkrijgen (hoog bedrag) en die al bericht hebben gehad Pure willekeur als je het mij vraagt
Ik gok al op 20 juni voor mijn bevalling..Al hoe wel dit wel al bedacht voor spontane bevalling.. heb nu grote kans op KS door stuitligging.. en bij komende dingen haha dus wil ik t geld wel week eerder
Dan gok ik op een brief met een dagtekening ergens volgende week En ik gok dat dit kind blijft zitten tot hij gehaald wordt... Koppig paard (Chinese sterrenbeeld)
Toevallig hier kregen we 4000 euro terug en 50euro! Beide belastingaangiftes tegelijk gedaan van mijn man en mij! De. 50euro is gestort en brief van ontvangen en die 4000? Tuuuurlijk niet! Ze zeggen altijd hoe sneller je het invult hoe sneller je het krijgt! Geloof er niks van was vorig jaar ook niet! Rente trekkers pffff ... En als je moet betalen ligt de brief meteen oo je deurmat en daarbij het verzoek in 14 dagen te betalen! Altijd fijn....