Nou dat klopt ook niet altijd helemaal,ik had er vroeger recht op,toen ik er geen recht meer op had kon ik het maar niet stop gezet krijgen,zelfs naar het belastingkantoor zelf geweest,echt om gek van te worden,ze bleven gewoon maandelijks geld overmaken waar ik geen recht op had. Ben wel benieuwd nu,ik heb namelijk een aanslag over 2012 gehad waar ik bezwaar op heb ingediend,hopelijk gaan ze die nu niet ongevraagd verrekenen want daar zou ik echt niet van gediend zijn!
@Snne normaal gesproken word toeslagen niet met in verrekend hoor. Ik moet toeslagen terug betalen door dat ons inkomen hoger lag dan geschat maar ik ontvang gewoon mijn teruggave van de in. Toen ik belde om te vragen of dit met elkaar verrekkend word omdat mij dat logisch leek zeiden hun juist nee dat doen we niet zijn 2 losse zaken.
Mjah dames ik weet het ook niet meer haha ik zal ze morgen wel bellen hopelijk kom ik er door.. geen idee hoeveel mensen er nog bellen haha. Met de toeslagen bedoelde ik ook niet dat zij je inkomen invullen maar zij vullen wel een schatting in. Als je net uit huis gaat en dit soort zaken allemaal dus nog moet leren weet je dat vaak niet. Plus het feit dat je elk dubbeltje dan vaak wel kunt gebruiken dus je bent allang blij dat je een toeslag krijgt. Ook is het voor ons beide erg lastig om ons inkomen te schatten omdat wij een wisselend inkomen hebben. Voor vorig jaar en dit jaar ons inkomen gewoon zo hoog gezet dat we er geen recht meer op hadden. Krijg het liever achteraf. We krijgen dus ook van volgend jaar nog huur en zorg toeslag. Hier heb ik nog niks van gehoord.
@Snne, ik heb ook een openstaand bedrag bij toeslagen en mij is toen gezegd dat dit niet me elkaar word verrekend. Nu heb ik al een dagtekening gehad en zit maar te wachten en te wachten......net gebeld staat het geld vast om misschien toch te verrekenen dat weten ze niet dat kan 4 weken duren! En dan zegt de toeslagen in de tussentijd moet ik wel mijn regeling betalen, terwijl het openstaande bedrag lager is dan de aanslag wat ik terug krijg grrrrrr
Hier dagtekening 3mei en vast gezet voor steekproef..kan 4weken duren was dus tot 31mei maar nog niks gehoord of gezien....baaaaaal!!! Straks maar weer proberen te bellen! Bij ons geen achterstanden of aflossingen dus snap er niks van maar ik wil lekker shoppen!!
Als ik nu bel krijg ik niet eens een keuzemenu, maar direct te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik het later nog een keer moet proberen? Hebben jullie dat ook toevallig?
Dat vertelde zeme een paar weken gelden aan de telefoon... En ik kwam er ook niet door net blijven bellen en nu hang ik al ff een tijdje in de wacht.... Ohhhhwww ongeduldige ik!! Rrrrr
Weten jullie hoelang de BD de tijd heeft om het geld te storten? ik had dagtekening 23 mei maar heb nog niets. Het is nu 2 juni, 10 dagen dus. Ik baal er wel een beetje van, wilde het bedrag bijleggen om een nieuwe auto te kopen namelijk.
Normaal 10 WERK dagen dus de Hemelvaartsdag en vrijdag er zoiezo al af en de weekenden...en als je een steekproef hebt zoals ik dan normaal Max 4 weken. Ik heb net weer gebeld en ze weten niet waar het mis gaat er valt niks te verrekenen volgens de bd maar er staat ook nog geen uitbetaling klaar niemand snapt er iets van en ze gaan het uitzoeken en ze bellen me morgen terug tussen 11 en 14uur dus we blijven wachten.... Rrrr
Hier precies hetzelfde verhaal als maanvis. Ook dagtekening 3 mei en tot op heden niets.... Net weer gebeld en ook over mij was het een raadsel waarom ik nog niets heb. Ze kon zien dat er niets te verrekenen viel, maar ze kon ook zien dat er nog geen uitbetaling gepland stond. Ook ik word morgen terug gebeld alleen dan tussen 14.00 en 17.00 uur... *we wachten maar weer af*
Ik krijg nog steeds te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn.. Ik wil alleen maar een IB60 aanvragen, maar ze zijn gewoon echt volledig onbereikbaar
net gebeld, mijn brief heeft dagtekening 31 mei.. Betaling staat klaar om binnen 10 werkdagen (excl Pinksteren) betaald te worden.. ben benieuwd