wij kregen al wel terug,maar hebben recht op meer. bij jullie ook zo? en jullie hebben ook niet nog appart hoeven terugvragen?
Ik geloof dat ze gewoon de gegevens overnemen van de belastingaangifte, dus die moet je dan wel invullen.
Ik heb me voorgenomen om dit jaar niet boos te worden als ik mijn aanslag pas als allerlaatste krijg . Misschien maar beter niet meer in dit topic kijken haha
Hahaha bolkje, that's the spirit Ik ben wel rete benieuwd nu wanneer wij hem krijgen Hoop eigenlijk ook ergens half mei ofzo al t geld te krijgen.. Zou goed uitkomen voor de geboortekaartjes en de laatste spulletjes
Vanmiddag na alle goede berichten hier over ontvangst van de brief van de belastingdienst vol hoop dat we de brief ook zouden krijgen vandaag. Vanmddag postbezorger geweest, maar helaas geen blauwe envelop. Ben ik net boven, hoor ik de brievenbus: YEAHHH 2 enveloppen! Dagtekening 3 mei! Morgen ga ik tapijt voor de overloop uitzoeken en ook alvast even informeren naar een nieuwe koelkast + droger! En..... babyshoppen Nee/ja tot 1 april kon je geloof ik je verzamelinkomen voor de toeslagen voor vorig jaar wijzigen. Hierna wordt het inderdaad automatisch aangepast, maar dit kan wel MAANDEN/ja(a)r(en) duren. Wij kregen de toeslag van 2011 pas in 2013.
Voor de meiden die de voorlopige aanslag al binnen hebben van 2013 (brief) wanneer hebben jullie de aangifte dan verstuurd? Volgens mij gaat het op volgorde van insturen. Wie m vroeg heeft gedaan krijgt ook vroeg antwoord. Wij hebben m op 1mrt gedaan. Vorig jaar 8mrt en half juni het geld ontvangen.
Hier ook 2 blauwe enveloppen binnen. Dagtekening 3 mei. Is van hypotheekrente aftrek en combinatie korting. Is trouwens een definitieve aanslag van 2013. Ingediend op 28maart . Normaal zijn we altijd 1 van de laatste en dan ook voorlopige aanslag. Ben helemaal happy!
Wauw wat zijn sommigen snel zeg Hoop dat wij ook niet meer zo heel erg lang hoeven te wachten, we krijgen wel terug als het goed is! Volgens mij kregen we vorig jaar ergens begin Juni.
1 brief binnen ( van mij, met het laagste bedrag), dagtekening 3 mei en volgens mij de definitieve want hij eindigd op H.36.01 Van mijn man moet nog komen 1 maart aangifte gedaan Nog nog wachten op de andere brief en wanneer ze storten
Nee, dat is niet zo. Althans niet in ons geval. Want ik stuur hem altijd heel vroeg in (altijd meteen de eerste dag, we hebben geen eigen huis of andere bijzondere dingen, dus ben altijd in 15 minuten klaar) en ook vorig jaar kreeg ik het pas in juni. En ook nu geen blauwe brieven gehad, dus wij krijgen het waarschijnlijk weer pas laat.
Idd niet op volgorde van insturen, want wij hebben m al verstuurd in februari, maar nog geen blauwe envelop gezien. Er is geen peil op te trekken. Heb weleens op het laatste moment ingestuurd en begin mei bericht gehad en ook weleens in februari en dan in juni pas bericht. Het is gewoon afwachten. Maar schrale troost: We komen allemaal aan de beurt.
Dat weet ik ook wel, maar ik vond dat ik nu wel eens eerst mocht krijgen, na al een aantal jaar als een van de laatste te mogen ontvangen.