Ik ben nu meer deze zwangerschap zat dan de belastingdienst Dus ik zit ook meer te wachten op tekenen van een bevalling haha Ach ja, nog 3 weken inderdaad en ik heb niet echt hoop ofzo dat het deze week nog in de bus ligt. Vast eind juni heb me daar ook maar op ingesteld
ik blijf mn geld zetten op 20juni of naja geld, heb geen geld daarom wil ik t geld van de belasting zsm haha
Jij en 20 juni 1 ding scheelt: dat is nog maar 2 week ongeveer en komen dan de toeslagen ook weer. Mocht je daar recht op hebben, krijg je sowieso geld van de blauwe schoften
*proest* haha daar ging mn slok appelsap over de laptop idd toeslagen woehoe! en over 3 weken ook weer kinderbijslag. ook leuk bedrag. helaas geen bonus van hubby zn werk. dat heeft een collega even verkloot van de week i love 1juli!
Op 1 juli zijn we allemaal rijk Ik was de kinderbijslag alweer vergeten En dat allemaal door de inkomstenbelasting
Ik ben vaak al blut als ik weet dat de kinderbijslag komt, ver voor de kinderbijslag op rekening staat
Ff qua kinderbijslag.. ons kindje word of 20 of 23 juni geboren.. (lange leve geplande KS ).. dan heb ik ook direct recht op KB vanaf 1 juli toch?! .. Enne Roozjuh ik ga met je mee doen voor 20 juni!
famke misschien heb je hier wat aan: https://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/kinderbijslag_voor_kind/kindgebonden_budget/begin_en_eind/ bijna bevallen dus leuk! heerlijk een geplande ks, heb een spoed ks gehad en een geplande ks. wat was die geplande heerlijk zeg! lekker relaxed
1 oktober krijg je dan de eerste uitbetaling. 3 maanden na geboorte Hier nog niks in de bus.. Ook geen sanddmannetje vandaag natuurlijk maar er zitten er ook wel eens bij de post
Als ik het sand of PostNL vrouwtje zou zijn, zou ik helemaal niet komen vandaag Dikke regen en onweer buien hier
Roozjuh & Dreamer bedankt voor de info! Had ik zelf ook wel kunnen bedenken om t ff te googlen Enne ik ben blij dat ik niet voor postnl of sandd werk..pff wat een weer zeg! Hier nog geen onweer..maar kan wel zwemmen in de achter tuin