Post nl bezorgde me brief staat er in wordt verrekend met andere toeslag inkomsten belasting dag 59 euro haha..
T is juist heerlijk om zeik en zeik nat geregend te worden want zodra je thuis komt en lekker onder de douche stapt om vervolgens in je kloffie op de bank te zitten.....Heerlijk! Maar wat nog beter is , is werken met een zonnetje. vrolijke mensen die op de post wachten en steeds een gezellig praatje maken omdat ze je herkennen in de buurt en idd.....Wij bezorgen ook blauwe brieven al zijn dat meestal rekeningen
gister haalde mijn zoon trouwens een (smerige) grap uit. hij weet dat mama op een blauwe brief zit te wachten. gister hoorden we de brievenbus dus zoonlief gaat zoals gewoonlijk de post halen. houdt het achter zn rug en zegt 'ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is blauw!' dus ik al helemaal happy!!! zegt die pannekoek: 'je broek!!! oja hier is de krant..'
Kan er trouwens ook toeslag worden verrekend met teruggaaf inkomenstenbelasting als beide op een ander burgerservicenummer staat? Dus terugbetalen op mijn naam en teruggaaf op partner?
Nee hier nog nooit gebeurt iig t erwijl mijn man moest terugbetalen en ik kreeg mijn geld gewoon en zijjn ook getrouwd
Heb er toch even achteraan gebeld, ook of de aangifte wel was ontvangen. En het klopt inderdaad wat je zegt Tenzij het op eigen verzoek is
Had gehoopt op blauw..haha mar werd wit met blauw.. Jaarafrekening van gas en elektriciteit...en maar belasting overal op betalen..en geven Hoo mar hhaa..idd 1 juli. KBS 4 kids..hihi tikt idd wel Lkkr door.. rest toeslagen zijn allang afgepikt...geen huur, geen zorg geen kgb...dus van die smurjes houden we de datum op 30juni Truste allen
Heeeeeele stomme vraag: (ik weet nl nooit welke aanslag nou welke is ) Die je voor april moest hebben opgestuurd is toch de inkomstenbelasting (daar hebben we nog geen bericht van, maar krijgen toch wel een leuk bedrag van terug, nl) Want ik heb net een blauwe enveloppe gekregen voorlopige aanslag 2013. Dat is toch een andere als die ik nog moet krijgen?