Joepie hier ook binnen was even weg geweest en bij thuiskomst een stapel blauw . Dagtekening 7 juni helaas nog niks binnen, hoop dat het snel komt
Hier vandaag brief binnen, dagtekening 7 juni.. nu hopen dat het geld ook snel binnen is. Mijn vriend heeft nog geen brief en is tegelijk ingediend..
straks horen wij ook bij 'die rijke stinkerds' alhoewel t hier maar voor 1 dag is want we moeten een nieuwe bank hebben en lekkage schade wegwerken. o en de tuin moet nog gedaan worden. hmz ik kom geld tekort gok ik zo
Joehoeeee hier ok blaauwww...dagtekening 7 juni, ikke er naar uitlokke komt ie krek as manlief thuis is en ik werk..mar goe...moneyy onderweg joehoeee!
Dat vroeg ik mij ook af.... Hahaha En wanneer komen we niet geld tekort dan? Geld heb je nooit genoeg van
Jaaaaa!!! hier ook in de bus!! Nog geen centen maar t is onderweg .. ik blijf wel rijk want gaat direct naar de spaar haha.. hebben met vakantiegeld laatste dingen al aangeschaft en gaatjes gestopt
Ik fietste vanmorgen om 8 uur langs de brievenbussen van ons complex en toen zag ik daar de zo lang verwachtte Zandman staan. Meteen mijn vriend een berichtje gestuurd toen ik op de zaak was en die is naar beneden gerend. Ja hoor........daar was onze grote blauwe vriend *Ik twijfelde nog om af te stappen en naar onze brief te vragen aan de Zandman, maar was al laat*
Hij is hier ook binnen hoor, dagtekening 7 juni. Het bedrag klopt alleen niet en daarbij staat dat ze het gaan verrekenen met een bedrag wat nog "open" staat maar daar heb ik een paar weken terug een bezwaarschrift tegen ingediend,grrrrr allemaal weer heel fijn NOT. En ik kan pas dinsdag bellen natuurlijk.
Ben ook nog aan het wachten. Normaal krijg ik alles wel vrij snel maar deze keer duurt het wat langer..
Staat die zin van uitbetaling na eventuele verrekening niet standaard oo de brieven? Staat er bij ons ook op en hebben 100% zeker weten niks open staan bij de belastingdienst.
Nee ik heb ook een 2e brief gehad en daarin staat echt dat ze verrekenen. Ik baal enorm,het gaat om het jaar 2012 in dat jaar ben ik gescheiden maar mijn ex heeft een verkeerde datum doorgegeven dat we apart zijn gaan wonen waardoor ik nu huursubsidie moet terug betalen. Snap alleen niet dat ze al gelijk iets gaan verrekenen waarvan er een bezwaarschrift ligt en ik heb er al paar keer over gebeld dus ze weten hoe en wat.Heb zelfs op hun advies een bezwaarschrift ingediend. Maargoed dinsdag maar even bellen.
Ik moet ook nog het een en ander terugbetalen aan belasting, maar daar betalen we elke maand een bedrag voor terug, heb belasting gebeld of t bedrag verrekend zou worden maar dit is niet het geval ik krijg het gehele bedrag gestort!😊
Dat dachten wij ook.... had ook gebeld tijd terug of dat verrekend werd en dat zou niet zo zijn... Nou vd week dus een brief op de mat met die vage zin derop. Gebeld en ligt nu bij het belastingkantoor dikke kans dat het dus wel wordt verrekend... grrr... Hoop voor jou dat het idd niet verrekend wordt.
Mijn man en ik tegelijkertijd aangifte gedaan. Man heeft al lang een brief gehad en geld gestort, maar ik nog geen brief hoor.
Na al jullie goede berichten gister ging ik hoopvol naar huis ... Zag meteen een blauwe brief, was hij voor mijn partner die bijna niks terug krijgt. *stampvoet*