hier ook nog steeds niks! gek word ik er van bah belasting dienst is je beste vriend, nou die van mijn niet:x
Ahaaaaaaa ik hoorde post maar ben niet gelijk gegaan omdat ik bezig was met dochterlief. Daarna bedacht ik me van ow ja post. Dus ik verwacht nAtuurlijk een blauwe envelop 😄 Ik kijken en yesssss blauwe brief, gelijk rennend yes yes zeggend mijn brief pakken. Ik krijg wel een goed bedrag maar jammergenoeg gaan ze het verrekenen met onze schuld. Dat maakt ook niet uit want dan zijn we er iig vaN af..😄 Ow ja trouwens het is dagtekening 25 juni... Dus meiden wie weet krijgen jullie hem ook. Ik had aangifte pas bijna eind mei gedaan dus..
Manlief kreeg hem ook ook zijn geld werd geint en verrekend.. mijn geld niet en daar sit ik dus nog op te wachte
Tja...ze hebben nog tot 1 juli...ik verwacht dus vrijdag of maandag ook de brief te krijgen. Heb ik hem maandag niet dan bel ik even
Mijn gedeelte staat op de rekening! Had gister gebeld, en ze vertelde dat de dagtekening 24juni was en van mijn man nog niets bekend was. Nog geen brief binnen, maar geld wel al ontvangen. Hopelijk betalen ze die van mijn man ook snel uit
Vandaag, 20 juni de brief op de mat. Met dagtekening 25 juni. Stomme is: Ik krijg terug en mijn man moet betalen!
Brief en geld ontvangen maar niet de Ib60 formulieren over 2013 waar ik eigenlijk op zat te wachten! Ben echt pissig, 3 juni al aangevraagd zou 5 werkdagen duren en had ze deze week echt moeten hebben...
hehe eindelijk de brief ontvangen met wat we terug gaan krijgen.....nu afwachten wanneer het uitbetaald wordt.
Heeft iedereen het al gehad? Hier dacht ik dat het verrekend zou worden maar mijn man betaalt de schuld van de belastingdienst en niet ik. Ik kreeg de meeste geld dus heb het gelijk zelf op mijn rekening gekregen yesss..