Mm, goede tip, Blijdorp! Maar ik blijf het gezellig vinden om lekker met de familie te eten en keuvelen. Ach, ik zie het wel, als het maar gezellig is!
Dit jaar met kerst kom ik net uit het ziekenhuis met mn kleine ventje (hij wordt met een ks gehaald) Dus we gaan thuis genieten samen met de kids...
Mmm, ik denk dat we wel weer burgerlijk zullen gaan doen haha. 1ste Kerstdag zullen we denk ik bij mijn schoonouders zijn 2de Kerstdag zullen we denk ik bij mijn ouders zijn. En meestal gaan we bij mijn schoonouders gezellig spelletjes spelen en lekker koken! En bij mijn ouders gaan we meestal naar een tuincentrum of iets dergelijks... ach ja..
Hier ook vooral veel familie! En door gescheiden ouders (aan mijn kant) trekken we de kerstavond er ook maar vast bij: kerstavond: diner bij mijn moeder 1e kerstdag: kerstbrunch bij mijn vader 2e kerstdag: schoonouders En ondertussen lekker een beetje klagen over hoe onhandig dat allemaal is en hoe ver rijden maar eigenlijk vind ik het stiekem supergezellig altijd.. lekker eten, spelletjes doen, bijkletsen met de hele familie... heb er zin in! dusssuh.. eigenlijk kan ik je niet helpen!
Owww wij zeggen het ook elk jaar! We gaan nu niet bij ouders en schoonouders eten! Maar dit jaar gaan we het ook echt doen!! Meer omdat ik het niet zie zitten om met 3 kleine kinderen ergens anders te gaan eten. De jongste zitten rond etenstijd altijd in een huiluurtje.. Iedereen gaat zich er altijd mee bemoeien.. Nee voor mij dit jaar gewoon lekker thuis kerst met zn 5en! Lekkere dingen in huis, een boswandeling maken met de hond en verder gewoon lekker niks
wij hebben ook nog geen idee, kerstavond eten we altijd bij mijn ouders das standaard. eerste kerstdag hebben we kadotjes lekker thuis met de kids en dan koken we vaak met zn allen hihihi jaja zelfs manlief helpt dan mee. dit jaar 2e heb ik ook nog geen idee haha, weet al wel 3e kerstdag hihih dan is manlief jarig en gaan we lekker uit eten sushi eten met zn allen hihihjih.