Het is weer bijna zover... de kerstdagen, wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anakin, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Mm, goede tip, Blijdorp! Maar ik blijf het gezellig vinden om lekker met de familie te eten en keuvelen. Ach, ik zie het wel, als het maar gezellig is!

2. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit jaar met kerst kom ik net uit het ziekenhuis met mn kleine ventje :) (hij wordt met een ks gehaald)

Dus we gaan thuis genieten samen met de kids...

3. Only me

Only me Niet meer actief

Mmm, ik denk dat we wel weer burgerlijk zullen gaan doen haha.

1ste Kerstdag zullen we denk ik bij mijn schoonouders zijn
    2de Kerstdag zullen we denk ik bij mijn ouders zijn.

En meestal gaan we bij mijn schoonouders gezellig spelletjes spelen en lekker koken!

En bij mijn ouders gaan we meestal naar een tuincentrum of iets dergelijks... ach ja..

4. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hier ook vooral veel familie! En door gescheiden ouders (aan mijn kant) trekken we de kerstavond er ook maar vast bij:

kerstavond: diner bij mijn moeder
    1e kerstdag: kerstbrunch bij mijn vader
    2e kerstdag: schoonouders

En ondertussen lekker een beetje klagen over hoe onhandig dat allemaal is en hoe ver rijden ;) maar eigenlijk vind ik het stiekem supergezellig altijd.. lekker eten, spelletjes doen, bijkletsen met de hele familie... heb er zin in! :D

dusssuh.. eigenlijk kan ik je niet helpen!

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Owww wij zeggen het ook elk jaar! We gaan nu niet bij ouders en schoonouders eten!

Maar dit jaar gaan we het ook echt doen!! Meer omdat ik het niet zie zitten om met 3 kleine kinderen ergens anders te gaan eten. De jongste zitten rond etenstijd altijd in een huiluurtje.. Iedereen gaat zich er altijd mee bemoeien.. Nee voor mij dit jaar gewoon lekker thuis kerst met zn 5en! Lekkere dingen in huis, een boswandeling maken met de hond en verder gewoon lekker niks:)

6. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik moet gezellig werken.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hebben ook nog geen idee, kerstavond eten we altijd bij mijn ouders das standaard. eerste kerstdag hebben we kadotjes lekker thuis met de kids en dan koken we vaak met zn allen hihihi jaja zelfs manlief helpt dan mee.

dit jaar 2e heb ik ook nog geen idee haha, weet al wel 3e kerstdag hihih dan is manlief jarig en gaan we lekker uit eten sushi eten met zn allen hihihjih.

Deel Deze Pagina