hoi allemaal ik kan iedereen mededelen dat ik ook in blijde verwachting ben van mijn 2 de kindje ik heb al een zoon van 4 jaar . en dat het natuurlijk goed blijft gaan want ik heb helaas vorig jaar met 6 weken zwangreschap een miskraam gehad door mijn bacterie ( streptokokken B ) dat is een soort hersenvlies onsteking en nu zijn wij er al heel vroeg bij ik moet de hele negen maanden lang antibiotica slikken en om de 4 weken een echo ik krijg mijn eerste echo met 6 wkeen zwangerschap en dan is het om de 4 weken dus ze houden de kleinne beeb goed in de gaten gelukkig nou ik vind het leuk dit nieuws verteld te hebben en dat ik ook lekker kan meekletsen bij de dikke buiken enz groetjes helen en jaimy
Hai Helen, Gefeliciteerd met je zwangerschap! enne ik duim met je mee dat het goed mag gaan!!!! Klopt je banner wel?? liefs, Kris
hoi nee niet echt weant er is nog niet echt een vast datum gesteld en ik vul iedre keer een verkeerde datum in hahahaha groetjes helen
ik dacht al zoiets want -1 week zwanger is best een beetje raar Weet je de eerste dag van je laatste menstruatie niet?? Dan is het best makkelijk te berekenen...