Net te horen gekregen van het ziekenhuis dat er geen terugplaatsing is. Alledrie de eitjes waren bevrucht, maar ze zijn niet gaan delen. Ik vind het niet eerlijk. Ben zo verdrietig nu . Dit was onze 4e ICSI-poging en we hebben nog niet eerder gehad dat we niet eens een terugplaatsing hebben. Ik snap er helemaal niks van. We hebben er al zo lang zo veel voor opgegeven: alcohol, koffie, stappen (want dat betekent een nacht lang in een rookhol), mn sigaretjes zo nu dan, ben ben zelfs gaan sporten (wat voor mij bijna een vloekwoord is) en we proppen ons vol met gezonde sapjes en vitaminepreparaten die zouden helpen om zwanger te raken. Het mag blijkbaar allemaal niet baten. Enerzijds ben ik ook weer blij dat het nu al misgaat en niet pas later, maar nu hebben we niet eens de káns om zwanger te raken. Ik ga morgen het ziekenhuis bellen, want we willen zo gauw mogelijk de volgende poging beginnen. We zijn alleen bang dat het niet voor de zomerstop kan en dat betekent maandenlang wachten. Weet iemand of je, als er geen TP is geweest, je alweer mag gaan spuiten vóórdat je ongesteld bent geworden (net zoals dat je in je normale cyclus op CD 21, dus een week voordat je ongesteld wordt, begint met Decapeptyl). Alvast bedankt voor de reacties. Liefs, Barbara
Oh meid wat vreselijk vind ik dit voor je........ Wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van het verdriet. En ook je man! Over de decapeptyl kan ik je geen antwoord geven... Liefs Hannah
Geen woorden voor.......soms is het niet eerlijk. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Blijf positief want het zal jullie ooit lukken. De aanhouder wint. liefs vruchtje
Heel erg bedankt voor jullie medeleven. Ik ga als troost maar een halve liter Ben&Jerry's leeglepelen . Niet dat het het verdriet zal wegnemen, maar troostvoer helpt altijd wel even. Hoop dat we gauw aan de volgende poging kunnen beginnen, want heb uitgerekend dat ik ivm cyclus en zomerstop pas 28 augustus weer zou kunnen beginnen met spuiten en dat wachten vind ik zo verschrikkelijk...
Lieve Babs, de tranen schieten me in de ogen, ik leef erg met je mee. Die zomerperiode is ook vervelend - hoop dat het bij jou redelijk uitpakt. Bij ons kan je september pas weer. Het wachten is inderdaad afschuwelijk - ik dacht dat de wachtperiode tussen TP en testen/ongi erg was, maar de wachtperiode wegens de zomerstop is werkelijk verschrikkelijk. Niet dat ik het niet begrijp, maar... Sterkte meid.
Hi Audrey, bedankt voor je lieve berichtje. Hoe gaat het nou met jou? Hoop dat je een beetje afleiding hebt kunnen vinden dit weekend.
Hey lieve meid, Ben ik even een weekendje bij mijn pc'tje vandaan....lees ik dit! Wat een vreselijke teleurstelling zeg! Had zo gehoopt op blije berichten.... Maarre...op naar poging 5? Pfff...heel veel sterkte meid! Nou maar hopen dat je gauw weer kan beginnen (hou op over die stomme zomerstop!). Denk aan je enne...je weet me te vinden he! Liefs
wat vind ik dat erg om te horen jeetje. \Ik hoop toch dat ze nog iets voor je kunnen doen voor de zomerstop
Ongelooflijk, ik hoop echt dat het jullie de volgende keer wel gaat lukken! Ik brand een kaarsje voor jullie!
Oh nee Babs wat vreselijk voor jullie Als ik jou was morgen gewoon even de verpleegkundige bellen, misschien dat het op de een of andere manier toch nog kan voor de zomerstop. Sterkte meid.
Nogmaals allemaal bedankt voor jullie medeleven meiden! Vanmiddag IVF-vpk gebeld. Volgende week hebben we een gesprek met de arts en dan pas horen we wat de mogelijkheden zijn. Jullie succes met zwanger worden of veel plezier met zwanger zijn (dat beter )