http://www.zwangerschapspagina.nl/vlindertjes-vanaf-25-weken/573835-toxoplasmose.html Toch wel schokkend als je dit weer leest. Kattenbak verschonen doe ik absoluut niet.
Ach, ik weet zelf ook wel dat het lichtelijk hysterisch is en het nu toch al gebeurt is, maar soms wil je een soort bevestiging. Alhoewel ik bij de meeste etenswaar-topics ook zoiets heb van...
Je moest eens weten wat de vrouwen vroeger allemaal aten omdat ze het gewoon niet wisten. En kaneel? Oh jee ze hebben weer wat nieuws gevonden. Tuurlijk let ik ook goed op, maar we zijn nog steeds met 6.000.000.000 mensen dus
Kaneel?! wtf is er in godsnaam mis met kaneel? In het begin van mijn zwangerschap was ik hondsberoerd en het enige wat ik redelijk binnenhield waren mcFlurrys, maar ook dat zijn potentiele embryo-killers las ik later weer ergens. Ik dacht voor mijn zwangerschap dat je alleen op moest passen met alcohol, caffeine, rauwmelkse kaas en rauw vlees en toen kreeg ik DE LIJST te zien...
Mcflurrys niet goed?? Volgens mij gaat dat om ijs uit niet goed schoongemaakte machines ... De Mac maakt die dingen volgens mijn altijd schoon dus dat zou geen probleem moeten zijn. Kaneel is niet goed als je daar kilo's van binnenkrijgt. Maar dat is het ook niet als je niet zwanger bent. Sommige mensen horen klepels maar weten dan niet waar de klok hangt (niet op jou gedoeld ) en gooien dan allerlei onzin de wereld in. Dus ... Je boerenverstand gebruiken, en verder al die hysterische websites lekker links laten liggen ...