ik zat net op nu.nl te lezen en daar stond een stukje over Lindsay Lohan over een scene waarin zij stript in een film. ik vraag me soms wel eens af waarom schrijven ze bepaalde dingen de meeste dingen die je leest over die meiden is dat ze verslaafd zijn aan drugs, alcohol, en sex! ik weet wel ze vragen er zelf om als ze in het wereldje willen maar vind het soms weleens zielig! kijk nou Britney Spears hoe oud zal ze zijn 25, 2 kinderen en helemaal naar de knoppen ik geloof best wel dat het ook door de paparazie komt! en hun willen maar dat deze meiden een voorbeeld zijn voor onze opgroeiende kinderen, ze schrijven alleen maar slechte dingen over ze... wat vinden jullie, of zie ik het nou verkeerd!
Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.... Tja, het probleem is denk ik dat deze beroemdheden zo gewend zijn dat iedereen voor ze buigt en rent, dat ze steeds gekker worden. Je ziet het ook met voetballers, 18 jaar en dik miljonair, wie kan dat aan? Zielig vind ik het niet, er zijn ook beroemdheden die zelden of nooit op een negatieve manier in het nieuws komen, die kunnen het wel denk ik dan. Verder denk ik dat je ook heel veel wat geschreven wordt met een korrel zout moet nemen, niet alles is echt zo gebeurd. Soms wordt er ook nogal eens creatief met de waarheid omgegaan. Groetjes, Anakin.
hai nee bedoel ook niet dat ik alles geloof ik geloof eigelijk haast nix wat er gescreven word alleen als het door hun zelf op tv word gezegd! maar toch sommige worden ook wel gepusht!
Voor bepaalde mensen vind ik het niet zielig hoor. Die Lindsey Lohan komt zowat klaar als er een camera aangaat. Om over Paris Hilton en Tara Reid nog maar te zwijgen... Je hoeft als celebrity ook echt niet al die feestjes af te gaan. Maar dat die paparazzi heel ver gaan, vind ik ook wel. Maar er zal wel vraag naar zijn want roddelbladen verkopen nog steeds best. Hier in Nederland heb je ook steeds types die maar niet met hun kop uit de picture kunnen blijven, zoals Patty Brard en Viola Holt. "Wat heb jij ons te bieden dat je denkt op de tv te moeten" denk ik dan. Die vrouwen schreeuwen om aandacht.
Volgens mij is dat ook meer in Amerika, het is gewoon een vreemd land. In nederland zie je dat gewoon minder,daar kun je nog als bekende Nederlander over straat. Of gewoon camperen net als Frans Bauer.Wij zijn nuchterder, of worden gedwongen om met twee benen op de grond te blijven. Je hoeft maar in Los Angeles rond te lopen, het is daar gewoon"over the top"
Ik heb dat ook wel, zeker bij een Britney Spears die inderdaad nu getekend is door het/haar leven.. Anderzijds, zocht ze zelf de moeilijkheden niet op, even trouwen en oeps toch weer scheiden (hoelang 48uur ofzo) de eeuwige maagd uithangen en ojee ben je geen maagd meer als je sex hebt, duh! en nog meer van dit soort mega blunders waardoor je nou niet echt uit de paparazzi spotlight blijft.. Ik heb altijd meer medelijden met Prins Willem Alexander en Maxima en de kids die dan overal waar ze komen een k*tcamera achter zich aan hebben, gelukkig hebben ze dat nu ook aardig geregeld met die standaard foto sessies. Achja, ook als je rijk en beroemd bent heeft zijn keerzijde