Het is weer vrouwen tijd. Geheim, leuk als je mee doet

Discussie in 'De lounge' gestart door limegreen, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nou ik ben dus een:

passievrucht maar ook een appel toch ook nog een framboos en tja hoe je het went of keert dus ook een kers en het is altijd ananas en natuurlijk ben ik dan ook een druif :):):):):D

dus nu gaan alle meiden telkens terug naar de eerste pagina om te lezen wat ik nu allemaal ben hihihihi :D

ik vond het in het begin idd leuk maar ik denk dat de mannen hem nu wel doorhebben

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

o ja dat herinner ik me nog wel. Dat vond ik toen ook niet echt grappig idd. Dus doe niet mee. Maar veel plezier aan de meiden die wel meedoen

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik lees dat het weer is om aandacht te vragen voor borstkanker - maar eigenlijk heb ik die link deze keer helemaal niet echt gelegd?
    Ik zie het meer als 'weer een spelletje' . Maar de gedachte er achter komt dit keer bij mij in elk geval helemaal niet over.

Ik houd het maar gewoon bij m'n Livestrong bandje en/of m'n ribbon bedeltje aan m'n bedelarmbandje.

4. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Als eerste ben ik een echte framboos. Ik was een kers, maar met een beetje ananas hoopte ik dat ik een citroen was, maar ben nu gewoon een bosbes met een beetje aardbei. Advocado past niet in mijn straatje en de hoop op een appel en daarbij een druif heb ik maar laten varen. Dus ik zal wel nooit kunnen zeggen dat ik een banaan ben, maar gelukkig kan ik nog altijd zeggen dat ik in ieder geval geen passievrucht ben :p

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik doe niet mee, haat doorstuurmails en lees ze nooit maar dit kon ik niet laten :p

Ben helemaal geen ananas, was zelden een bosbes en ben nu de kers die voordat ze banaan was, een appel was.
    Frambozen heb ik afgezweerd, avocado (ipv advocado :D) ben ik nooit geweest en aardbeien.... nee dank je.
    Heb nooit de behoefte gehad om een citroen te zijn en hoef geen druif meer te zijn want dat ben ik al en een passievrucht hoop ik nooit te worden.

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    kers appel druif

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849