Nou meiden de tekst zegt het al ik ben super onzeker omdat mijn ongi nog niet gekomen is na 39 cyclus dagen en vandaag dag 40. Het kan lang duren als je gestopt bent met de pil en je weer ongi gaat worden maar ik vind het zo langzamerhand genoeg hoor. Die onzekerheid is ook niet fijn. Gisteren avond wat krampjes in mijn buik en weer wat bruine afschijding maar vanmorgen op het toilet weer helemaal niets. Wel wat weeig in mijn buik en iets misselijk maar verder helemaal niets. Ik heb nu nog vakantie en dan ben ik er ook wat meer mee bezig,als ik werk heb ik afleiding en dan denk ik er minder aan. Ik wacht wel tot Donderdag en ik denk dat vandaag mijn testen die ik hier bessteld heb wel in huis komen dus dan kan ik weeraan de gang Hoe kom ik de tijd door tot donderdag want het zit mij erg hoog. Nou ja meiden ik hoop het beste. Ga nu nog even luieren en straks in de tuin werken met mijn mijn lieverd want hij leeft zo met mij mee en vind het toch ook wel spannend. Doei Teddy.
Hoi Teddy, Ik wil je succes wensen met het wachten, duurt lang he die 1e keer? En ik duim voor je dat je snel een posi test in handen hebt. Oh ja maak wat van je vakantie, je hebt nu gelukkig mooi weer, en heel veel succes met gedult oevenen tot donderdag Liefs Petra
hopelijk ben je zwanger,dan weet je waar je aan toe bent. je hebt toch geen romed testen besteld hoop ik want daar hoor je zoveel slechte ervaringen mee.
Ik heb midstream zw. testen gekocht hier op het forum en het lijkt mij toch wel dat deze goed zijn,ik hoor er goede verhalen over. Bedankt voor julie steun dat doet mij goed. Liefs Teddy.
Mijn 1ste keer ongi worden na de pil heeft 47 dagen geduurt. Niet zo fijn, maar ik weet nu wel waar ik aan toe ben, had namenlijk ook al een aantal testjes gedaan.
Dit is mijn tweede keer ongi worden na de pil en mijn eerste cyclus duurde 33 dagen. Nou ja Ik merk wel waneer het komt want het komt een keer waarschijnelijk of niet. Ik ga donderdag testen en dan weer na een week enz.... en dan moet het er toch van komen denk ik. Ik wil gewoon graag van die onzekerheid af maar ja dat gaat niet zo makelijk merk ik nu. Vandaag zijn mijn testen die ik hier besteld heb binnen gekomen. Doei Teddy.
Midstream zijn goed hoor! Meet soms al vanaf 4 dagen voor je nod... Heb je stiekum al een test gedaan? Ik zou het morgen ochtend met geconcentreerde urine eventjes doen... spannend!!! Ik duim!
Ninetje Ik ga donderdag testen dat heb ik met mij zelf en mijn vriend af gesproken en hou mij er ook aan anders maak ik mij zelf gek en dat wil ik ook niet. Ik heb soms pijn in mijn buik en denk dan dat mijn ongi komt want zo lijkt het wel maar nee hoor niets of wat bruin. Soms denk ik dat ik wat bloed zie op het toilet papier maar dan is het gewoon de kleur van het papier dat rood is HA,HA Ik hou je op de hoogte hoor Ninetje en alle andere meiden. Doei knuf van Teddy.