Geen hormonen meer die op hol slaan? Dat zou mooi zijn! De overgang kenmerkt zich juist door enorme moodswings! En hij duurt meestal jaren, dus berg je maar!
Zo herkenbaar! Ik werd ongesteld en m'n moeder kocht een gouden ketting voor me. Ik dacht what the f*ck?! Hahahaha wat een elende!
Ik werd ongesteld op vakantie en merkte het terwijl ik al rijdend op de porta potti zat achter in de camper. haha.. mijn reactie huh , he ik ben ongesteld geworden. Natuurlijk in een mini dorp in franstalig belgie alleen maar van die halve luiers in dat winkeltje. Gelukkig kwamen we de volgende dag langs een grote supermarkt met always... haha . ik heb er trouwens ook om de maand ongeveer onwijs last van 2/3 dagen zo'n buikpijn, rugpijn en bekkenpijn. tel dat op bij een rugpatient die op het moment deovergang maakt naar rolstoel iv.m. een niet meer willend been tja niet mijn lekkerste dagen. Maar helaas op bed liggen zit er dan niet in, moet nog steeds een zoon naar school etc.
Leuk geschreven. Ik was bij gym voor omkleden kwam ik er achter huilend naar de meester groep 7 kom thuis je ben vrouw nou geweldig. Ben alleen sago en prikkelbaar. Buikpijn help honing camille thee maar gelukkig geen elkemaand,
Dit topic sluiten we omdat het niet op het forum hoort. Ts, we willen je vriendelijk verzoeken dergelijke verhalen in je weblog te plaatsen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl