Wie wilt meekijken en denken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door smiley3, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hallo

Heb op dag 3 van mijn menstruatie een ovulatietest gedaan (zie foto) mijn menstruatie duurde 4 dgn en was lichter (normaal volle 7 dgn)

Maar goed vandaag dag 8 rekbaar slijm en witte sliert rekbaar
    sorry voor details

maar goed ik ovutest gedaan en was amper een 2e streep

Hoe kan het tijdens menstruatie dat ik duidelijke test heb en nu juist met rekbaar slijm (normaal verwacht ik over 7 dgn me ei ) en daarom test ik normaal pas vanaf dag 11 maar soms is me cyclus korter vandaar dat ik testte tijdens menstruatie omdat die heel weinig was.

is dit een aanloopt tot me ei of hebben meer mensen na menstruatie rekbaar slijm en afscheiding tot aan ei?

Bekijk bijlage 315038

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ik snap er dus niks meer van:(

3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Volgens mij is een ovulatietest pas positief als je een dikke vette test streep hebt. (heb ze zelf nooit gebruikt maar lees het hier op het forum vaak)
    Maar je hebt getest tijdens je ongesteldheid?
    Dan kan er toch nog helemaal geen eitje onderweg zijn?

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Nee ik vind je testen niet positief nog doortesten meid!

Dit is mijn positief ovulatietest, kan je even verglijken;)

5. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van Li Laa zijn zeker positief. Ik had gisteravond ook zo´n knaltest. Vandaag alweer wat lichter.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Doortesten met ovutestjes.

Die foto laat een test zien die echt niet positief is. Het linkerstreepje moet even donker, liever nog donkerder zijn dan de controlestreep. Pas dan is je ovutest positief en je eitje in aantocht.

Ik vermoed dat je een dezer dagen wel een donkerder ovutestje zult hebben.

7. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ik heb nooit ovu testen gedaan en alleen 1x sex tijdens rekbaar slijm gehad.de eerste x een miskraam en zoals je nu ziet zwanger.

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    de test van mij op de foto was dag 3 vd cyclus omdat hij anders was als anders 3 dgn korter en weinig bloedverlies

gister dus rekbaar slijm gehad maar voor ei te vroeg (of me cyclus moet heeeeeeeeeel kort zijn)
    heb me ei 6 maart gehad

maar goed gister was er amper streep te zien ga gewoon uit van 31 cyclus dan test ik op 1 april en dan moet ik de komende dagen de streep zien oplopen

als ik bv een knaller heb is het dan het beste om dan te klussen en de dag erop ook (als goed is valt me ei op vrijdag/zaterdag dus dat komt wel beter uit:D

we willen het dus zo dicht op de eisprong of op de dag van dus als ik knaller heb die dag en sochtends/smiddags nog een keer of savonds?

Deel Deze Pagina