Kijk en huiver A crash course to shine - YouTube Ik doe dit nooit in de auto, maar ben wel geschrokken van het filmpje en vind het goed dat mensen er op deze manier attent op worden gemaakt en men er goed over na denkt wat het aan kan richten
Ik doe het ook nooit in de auto, veel te gevaarlijk . Ik was wel nieuwsgierig naar het filmpje en moest ook wel schrikken . Goed gedaan!
ach het is niet echt een eng filmpje hoor, gewoon even verder sappen Ik doe dit ook nooit maar zo zijn er wel meer redenen, radio instellen?? telefoon? kachel verstellen, navigatie etc... allemaal dingen die gevaarlijk zijn
SJEEE ik schrok me helemaal de rambam.... kwam denk ik een meter omhoog uit mijn stoel... BEDANKT hihi ben in ieder geval niet meer moe
Nooit Make up in de auto.. Zei heeft hele mooie en leerzame tutorials op joepietoepie. Kijk er altijd graag naar
Nou er komt geen eng beeld in beeld en ook geen mega harde geluiden ja of je moet je geluid rete hard zetten?. Kom op bangepoepert
Haha zo erg is het inderdaad niet . Maar bij een standaard tutorial verwacht je het niet, maar goed, je weet nu wel dat je wel iets kan verwachten