het is weer zover Marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door MaaikeS, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou ik ben waarschijnlijk ook weer opgelicht.

balen hoor.

Ik ga haar naam ook maar eens googelen voor op hyves ofzo :x

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    @bosi33 dat is niet zo mooi....

Ik heb helemaal niks meer van de dame in kwestie vernomen....denk dus echt gewoon dat het niet goed zit naja balen maar goed heb vandaag gewoon maar even in de stad geshopt! Al was het wel erg warm hahahaha. Maar ja moest gewoon een nieuwe broek hebben ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O echt vervelend inderdaad.

Gelukkig gaat het vaker goed dan niet.

Maar goed, shoppen is ook goed. :p

4. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    haha ja hoor heb heerlijk geshopt...moet ook wel mn buik maakt een groeispurt... en met dit weer wil je toch ook leuk voor de dag komen ;)

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dat zou ik dus nooit doen. Ten eerste is als ik zelf iets koop ook eigenlijk altijd het risico voor mij en daarnaast wie zegt me dat het echt zo is dat iemand niks ontvangen heeft? Ik heb een keer van iemand gelezen die daar een heel mooi handeltje mee had. Geld terug vangen voor dingen die ze gewoon ontvangen had

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat kan.

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou dat doe ik ook niet, niet alleen kun je opgelicht worden door niks te krijgen maar ook door iets wel te versturen en dat de "ontvangers" ervan zeggen niks te hebben gehad en dan erbij is het gewoon een risico, kijk goed naar de adverteerder en wat hij allemaal aanbiedt, google wat en anders (zeker bij grote bedragen) ga het gewoon halen. als je het echt wil ga ik daar liever een dagje voor weg met een tank van hooguit 15/20 euro dan verzendskosten 6,75 en niks krijgen en wat je kwijt bent

8. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Als ik echt iets tegenkom wat duur is, en wat ik wil hebben, dan gaan we er inderdaad om, maar dit ging zomaar om een broek, wat echt geen fluit kostte...Maar toch...denk dat ik er nooit meer wat van zal horen!

9. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant

Ik denk ook dat je niet per definitie de fout nu al bij de verkoper moet leggen; TNT kan er namelijk ook best een potje van maken hoor. Ik verstuur regelmatig via TNT, en in de regel komt het meestal wel binnen 2 dagen aan, maar ik maak het steeds vaker mee dat het 3 dagen of langer duurt....

Kan misschien nog wel zo zijn dat er een klein foutje in de adressering staat (zie je bv. wel eens als ze de letters van de postcode verkeerd opschrijven of vergeten). Dan gaat de envelop weer terug en kan het effetjes duren voordat het bij de geadresseerde komt...

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Sluit me hier volledig bij aan.

Deel Deze Pagina