pfoeee 6 dagen overtijd, zit normaal aan een cyclus van 42/43 dagen en zit nu op dag 49 net een test gedaan denk dat ik iets zie maar moet ik wel goed kijken,bij mn dochtertje had ik in het begin ook een vage test.heb wel pijn in mn borsten en misselijk mja de test is nou niet bepaald duidelijk.ben 10 maandjes nou gestopt met de pil. zal hem zo wel even plaatsen graag jullie reacties erop
poe vind de foto wat donker maar als je " in het echt" een streep ziet zeg ik bij deze gefeliciteerd want een streep is een streep! Ik zou over een paar dagen nog eens een test doen!
Ik zie helemaal niets op de foto, maarja.... dat gebeurt wel vaker, dat de foto het toch niet te pakken krijgt. Als jij hem zelf wel ziet, en het was bij je dochtertje ook zo, zou ik zeggen dat je dan dus wel een positieve test hebt. Maar test met een paar dagen nog eens, dan is ie vast donkerder en weet je het zeker!
Ook ik zie niks.. En ben toch ook echt een ster in streepjes zoeken hihi... Over een paar dgn gewoon nog ns testen.. Ik duim voor je!
haha ja je moet wel goed kijken. Nu die opgedroogd is zie je hem beter,had alleen verwacht als je al 6 dagen overtijd ben wel duidelijk streepje te zien. Na hoeveel dagen kan ik het beste weer testen?
Ik dacht na 48 uur. Maar weet het niet zeker; zover ben ik nog niet gekomen, die van mij zijn tot nu toe witter dan wit helaas.
Elke 2-3 dagen verdubbelt je HCG, dus het beste over 2 dagen weer op z'n vroegst. Ik had 19 dagen overtijd trouwens pas mijn eerste positieve test, bij Thirza, en die was ook erg licht.
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij! Ik test nu pas van het weekend weer. De laatste heb ik dinsdag gedaan en die was zo vaag dat we er geen streepje uit konden halen. De test van 2 dagen daarvoor hetzelfde. Als je weinig hormoon aanmaakt is het misschien beter iets langer te wachten. Ik weet dat dat heel moeilijk is .