Hoi Dames, Ik zit namelijk al dagenlang te piekeren over het volgende: Mijn man en ik hebben een veels te graag kinderwens!.. - In oktober 2010 gestopt met de pil - In januari 2011 pas ongi geworden - In Maart 2011 ook 2 dagen maar - Vanaf 3 mei 2011 weer ongi En nu begint het 'probleem': op 3 mei 2011 ongi geworden en toen cyclus bij gaan houden. op 16 juni 2011 voorteken ongi en 19 juni 2011 doorgezet. Als ik tel vanaf 3 mei tot 19 juni kom ik uit een cyclus van 47/48 dagen. Ik ben 22 juni om de dag zeg maar gaan klussen en heb op 17 juli 2011 een positieve ovulatiestest gehad (CB een duidelijk ). Nu weet ik niet wanneer ik mijn ongi moet verwachten. Moet ik luteale fase aanhouden van 14 - 18 dagen na positieve ovutest? Wanneer zou ik positief kunnen testen? Ik ben echt helemaal de weg kwijt. Ik heb gister een testje gedaan maar die was negatief en toen waren er al 17 dagen voorbij na de eisprong. Is het zo dat die pos ovutest false info gaf? of moet ik nog even wachten met testen. Ik spit dagen lang op internet omdat ik er zo mee zit! Mayb kunnen jullie mij helpen met meedenken! Thankss!
Je kunt indd het beste 14 tot 18 dagen aanhouden als LF. Denk dat je daarmee het 'veiligste' zit. Mag ik vragen met welke zwangerschapstest je getest hebt? Niet alle testen zijn even gevoelig namelijk, t schijnt dat die van cb meer HcG nodig hebben.. Succes meid, hoop dat je snel een mooie roze 2e streep mag zien!
Hoi, Ik heb een testje van Clear Blue gebruikt. Hmm..ik wacht gewoon nog even af. Ik zal zondagavond maar weer een testje doen, dan ben ik 21 dagen verder vanaf mijn ei. Thanks!