Goedemorgen Vanmorgen heb ik positief gestest ik ben weer zwanger. Ben heel blij maar ook heel erg bang. Hoop dat de eerste weken heel snel voorbij gaan. Liefs Channes
Ja Channes wat een goed nieuws en wat onwijs spannend zeg. Ik ga keihard voor je duimen. Ik neem aan dat je al vroeg voor een echo mag om te zien of het in de baarmoeder zit?
Trees dank je wel. Ik mag met 6-7weken al heen ga volgende een afspraak maken. Dan om de week een echo. Heel erg spannend. Liefs
Channes, ik zal je ook hier even feliciteren! Ben echt blij voor je! Trees, ook jou heb ik vaak gevolgd op dit forum. Wat geweldig dat jij ook zwanger bent. Ik hoop voor jullie beide dat deze maanden snel voorbij zijn en dat je met een gerust hart van de zwangerschap kunt gaan genieten. Liefs Yvonne
Gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat het allemaal erg spannend is in de komende tijd. Hopelijk zijn deze spannende maanden snel voorbij, zodat je er helemaal van kunt gaan genieten. Maar probeer dat nu ook alvast een beetje te doen!
Heee meis, gefeliciteerd... Ik kan me voorstellen dat je je heel dubbel voelt na alles waar je al doorheen bent gegaan. Dat is niet niks, maar gelukkig word je heel goed begeleid. Als het goed is hebben we ongeveer tegelijk onze eerste echo, over twee weken en nog wat. Ik duim voor je!
Dank jullie wel allemaal. Evenstar dat is toevallig hihi. Zie ook dat je in het hoge noorden woont. Ik ook.
Probeer te genieten meisje, ik brand inmiddels voor heel veel al een kaarsje ook voor hun ukjes dat ales goed gaat, bij deze kom jij er ook bij, dat alles goed gaat met je ukje en dat hij/zij je heel goed vast moet houden.
Gefeliciteerd meid!! Ik snap wat je bedoelt. Ik zal ook blij zijn als die 12 weken voorbij zijn. Heb al 2x een miskraam gehad. Maar we blijven positief hoor! Groetjes, Juud
Ik zie dat je de eerste echo hebt gepland! Er staat alleen 20 juni? Ik neem aan dat het 20 juli moet zijn . Wat spannend zeg!