Klinkt toch behoorlijk vrolijk of niet. Helaas wilde ik dat ik me ook zo vrolijk zou voelen, helaas is dat niet zo. Misschien dat sommigen het zich nog wel herinneren dat ik soms zeg dat als ik ooit in een rolstoel zou komen ik me geen zorgen meer hoef te maken over hoe schoenen zitten (kan nu alleen nog lopen met hoge wandelschoenen aan), en alleen over hoe ze eruit zien. Ik zou me dan lekker te buiten gaan aan hoge hakken etc. Op die manier probeer ik de moed erin te houden. Op koninginnedag kwam het besef dat het zo niet langer gaat,zelfs met 2 krukken ben ik binnen een kwartier aan het stommelen en helaas valgevaarlijk. Dus met de moed in de schoenen ga ik straks op mijn fietsje richting gemeentehuis om die langverwachte, constant naar voren geschoven beslissing uit te voeren. Ik ga zo een rolstoel aanvragen :x
Weet niet hoe,wat en waarom je zo slecht ter been bent maar heel veel sterkte,lijkt me heel zwaar om die aanvraag te doen ja. Nogmaals sterkte. (Is een scootmobiel geen optie,ben je zelf ook wat vrijer lijkt me.)
sterkte hoor! Wat zal het tegenstrijdig zijn, vooral omdat je nog zo jong bent. Een dikke digitale knuffel.
ppff...dat is heftig. Ook al weet je misschien dat die dag zal komen, er op voorbereid ben je nooit! Sterkte ermee. Zal even tijd nodig hebben voor je echt geaccepteerd hebt lijkt me.
Toen ik dit topic opende dacht ik jeeeejjj leuk topic en wou ik gaan zegen dat het mij nu niet lukt ivm zwangerschap Maar jeetje meid weet niet wat er precies speelt en nadere uitleg hoeft ook niet perse maar pfff wat heftig voor je..! Heel veel sterkte!! Liefs
oh dat mogen jullie best weten hoor. Ik heb Multiple Sclerose Net terug van het gemeentehuis, gelukkig een aardige mw getroffen en over 2 weken komt er een conculent bij mij thuis om alles te beoordelen. Ja een scootmobiel zal er ooit ook wel komen, maar nu fiets ik nog (met mee trap hulp) en heb ik nog 1 kindje achterop zitten. Ik zou niet weten hoe ik haar moest vervoeren op een scootmobiel. En ik wil nog zo graag in beweging blijven en ook hier steek ik mijn kop nog even in het zand. Eerst die rolstoel maar eens en dan de moed verzamelen om in het ding te gaan zitten en gezien te worden :x
Ja dat dacht ik ook: leuke titel ! Maar na het verhaal gelezen te hebben..... erg heftig! Vooral omdat je nog zo jong bent. Ook ik weet het hoe en wat niet en dat hoeft ook niet. Wel wil ik je veel sterkte toewensen, want die stap nemen is niet makkelijk.
Jeeeeeetje oh meid vind het echt vreselijk voor je Wat betreft scootmobiel en ik hoop dat je die nog lang niet hoeft zie ik weleens moeders voorbij rijden met een kinderzitje erop... Ben gewoon stil ervan
Ah meis wat erg.. Je komt over als een sterke meid! Knap dat je de stap gezet hebt! Ken ms uit mijn naaste omgeving en vanuit mijn vakgebied, het is een nare ziekte.. Goed dat je wilt blijven fietsen zolang jou lichaam dat nog toe laat! Enne de eerste beste mooie sexy hakken die je kan vinden zijn voor jou!! Heb je verdiend!
Bij mijn vriendin zijn beide benen bij de knie afgezet toen haar jongste 3 was, zij heeft hem altijd tussen haar benen mee laten rijden op die leeftijd, was toen de enige manier om hem te vervoeren. Volgens mij bestaan er nu zitjes voor de scootmobiel.
Ahhhh pfff wat heftig Wel ontzettend goed van je dat je de stap hebt durven zetten, wat moet het ontzettend moeilijk zijn om toe te geven dat het eigenlijk niet meer gaat.... Heel zwaar lijkt me dat.... Nu je dit hebt gedaan, vind ik echt dat je een paar sexy hakken verdiend hebt!!! Shoppen maar! Heel veel sterkte....
Lieve pluk, wat een ontzettend moeilijke stap heb jij gezet vandaag! Ik hoop dat je gauw de vrijheden leert zien die je ook weer terug krijgt *knuf*
Jeetje wat vervelend voor je, ik heb geen MS maar wel behoorlijke lichamelijke beperkingen dat ook ik ooit een rolstoel kom aan het aanvragen dus kan je gevoel wel plaatsen, ik wens je heel erg veel sterkte!
Jeetje kwam iets anders dan dat ik verwachte met je topic naam. Maar meid heel veel sterkte! Heftig hoor..
sorry dacht ook aan een ander soort titel dan dit. Heel moedig van je. En dacht ook dat je tegenwoordig stoeltjes had voor op de brommobiel. Wel nu al aanvragen niet omdat je hem meteen nodig hebt maar van wegen die rot bezuinigingen dan heb je hem alvast in huis. ( straks vragen ze weer een onmogelijke bijdragen aan die dingen pak hem nu het nog kan. Heel veel sterkte.