hey, eventjes kort mijn situatie schetsen: begin november gestopt met de pil kort daarop ongi geworden 28 november terug ongi, dus mooie cyclus van 29 dagen met een cyclus van 29 dagen moest ik normaal vrijdag ongi geworden zijn, maar niets gebeurd nog geen test gedaan bij ons eerste kindje had ik ook onregelmatige cyclus: 22,15,17,43,45! durf niet goed te testen weet totaal niet wanneer mijn eisprong geweest is heb slechts enkele dagen temp gemeten wat moet ik doen? HELP!
Ik zou nog even afwachten, dit omdat je juist gestopt bent met je pil. Dat moet allemaal nog zo op gang komen. Maar als je nu misselijk ofzo zou zijn dan zou ik het ook niet kunnen laten om te testen Veel succes alvast! Groetjes Helena
zoals je zelf al aangeeft had je ook hiervoor een onregelmatige ongi... dus ik zou idd nog even afwachten meid! je kan natuurlijk voor de zekerheid een test doen bv woensdag of donderdag. succes!
ik zou als ik jou was ook even wachten en dan over een paar dagen / week ofzo een test doen.... succes meid!