Meiden kunt iemand mij raad geven. Ik heb vandaag al 3 x diaree gehad en ben totaal nie ziek verkouden of korts wel paar keer harde buiken Wat kan dit zijn?
Kan van je zwangerschap komen. Probeer in ieder geval genoeg te drinken, zodat je vocht gehalte op peil blijft. Vertrouw je het niet, bel je even je huisarts of je vk.
Ik ben geen dokter, maar heb je niet iets verkeerds gegeten? Als je je verder goed voelt, zou ik me niet te druk maken...ik zou het nog even aankijken en als de diarree aanhoudt vanmiddag even de vk bellen... sterkte!
dankje wel voor de reactie. ik voel me veder ok. en niet ziek of iets. kan altijd even om 1 uur telefoonis spreek uur bellen bij vk
Hoi, Ik heb dat heel de zwangerschap gehad en even erna nog zal wel door de hormonen komen schat ik het is nu sinds kort weg.
Meid, ik denk dat je iets teveel op de kleine dingen let. Ik ben ook wel eens een dagje aan de diarree geweest... Probeer jezelf niet gek te maken... Zolang je geen weeen hebt en je vliezen niet breken is er echt niks aan de hand!