Och Nessy wat een slecht bericht toch! Heel veel sterkte en hopelijk rest jullie toch nog een goede tijd de komende periode :'(
Pff, wat verschrikkelijk zeg! Het is echt zon ongelooflijke klote ziekte! Heel veel sterkte toegewenst!
staan jullie op facebook?een vriend van ons heeft de als pagina opgericht en ik zou jullie met hen in contact willen brengen .stuur me gerust een persoonlijk berichtje mocht je interesse hebben
Jeetje, heel veel sterkte! Ik heb je verhaal destijds helemaal gelezen en kan me voorstellen hoe angstig dit moet zijn. Heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat ze het fout hebben.
Heeft jullie verhaal gestaan op RTV nh ? Herken het namelijk. Heel veel sterkte met de tijd die komen gaat. Onzekere en vooral heftige tijden. Geniet van elk moment alsof het de laatste is. Misschien een idee voor jullie zoontje is mocht er idd vastgesteld worden dat hij niet alleen meer drager is naar ook de ziekte is om de herinneringen mooi een levendig te maken door een herinneringbox te maken en kadotjes vanuit papa voor bijv zijn bijzondere dagen en bijv verjaardagen . Dingen waar je niet aan wilt denken maar voor Vooral voor de jongste straks erg belangrijk kan zijn. Ik kan me niet indenken hoe jullie je moeten voelen en hoe klein de kans ook we duimen op alleen drager zijn en dat hij de ziekte mag overslaan
Jee, wat heftig nieuws. Ik hoop dat "ze" het mis hebben en dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten. Heel veel sterkte toegewenst