Pfoe, wat heftig Nessy! Ik ken je amper van het forum, maar weet dat je een sterke vrouw bent. Je man jong verliezen en je kinderen vaderloos zien worden, dat is hels. Ik heb de foto's van jou en je man gezien met kerst na je buikwandoperatie en ik dacht alleen maar; ja, die horen bij elkaar en die moeten oud worden met elkaar. Het leven is soms niet eerlijk. Geniet van jullie tijd samen Nessy!
Toen ik de titel en de naam zag wist ik ook al wat er zou komen... Had je gemist de laatste tijd... Gewoon k.ut... Ik had het jullie zo gegund dat je man nog een tijdje klachtvrij zou zijn. Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws en dan er gewoon voor gaan samen. X
Hee lieve meid, volg je topics al enige tijd. En toen ik deze titel zag dacht ik al; Aaah neeeee! Ontzettend veel sterkte en ik hoop dat jullie als warm gezin de kracht vinden om van elkaar te genieten, elkaar te steunen en er toch nog een prachtige tijd van te maken.
Ik moest pas nog aan jullie denken en vroeg me af hoe het allemaal ging. Helaas, niet zo fijn nieuws. Veel sterkte de komende tijd.