Helaas is dezelfde diagnose gesteld gisteren toen we voor een second opinion gingen.Ik denk dat we dat ergens wel hadden verwacht maar je hoopt dat de uitslag anders zal wezen.We hopen wel dat hij een trage versie heeft en niet zo'n snelle als de rest van de familieleden.Deze week is hij net de week ervoor weer 2,5 a 3 kilo afgevallen.Dus dat moeten we goed in de gaten gaan houden nu.Verder eind oktober aanvullend onderzoek bij het ALS-team in het AMC en kijken wat er daar uitkomt. We hebben eergister avond uitgebreid ons 21 jarig huwelijk gevierd.Dat was echt super.Carpe Diem is nu ons motto.Willen niet te ver vooruit kijken nu en alleen maar samen zijn en genieten van elkaar en ons gezin.Er zijn erg veel foto's gemaakt en hieronder 1 van ons tweetjes aan het dansen op ons nummer.
O meid... Wat ontzettend vreselijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen, en nog veel meer maar ik kan het niet verwoorden.
Jeetje zeg... ik hoop dat jullie nog zo lang mogelijk van elkaar mogen genieten. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... het is zo verdrietig! Wel ook gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Dank je wel ! We gaan nu alles vieren wat er te vieren valt. Eigenlijk zou iedereen dat standaard moeten doen.Maar ja er moet vaak iets aan de hand zijn voor je dat doet.Een vriend van ons is fotograaf en die gaat komende zondag mooie gezinsfoto's maken.Willen nu alles vastleggen.Zeker voor onze kleine man.
Ach jeetje, heel veel sterkte. En jullie hebben groot gelijk, geniet van het leven zo lang als het kan want het duurt maar even. Mooie foto van jullie twee en nog gefeliciteerd met jullie trouwdag
Wat rauw meid... geniet van ieder moment..en idd carpe diem.sterkte. Jullie zijn een heel mooi koppel .
Ik hoop met jullie mee dat hij de trage versie heeft. Geniet van alle dingen die op jullie pad komen zolang als het kan. Heel veel plezier! (maar ook sterkte)
Bah bah bah wat naar. Ik hoop dat jullie nog kunnen genieten van elkaar en jullie gezin. En nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Nessy, wat onbeschrijflijk rot. Jullie krijgen het wel voor de kiezen. X Edit: en waar nu rot staat, daar stond k.lote maar kennelijk gaat de censuur steeds verder hier. Pfff.
Nessy, kl*te hoor, het laatste stukje hoop weg. Geniet nog van de tijd die jullie samen gegund is. Ik hoop dat het nog erg lang duurt. En maak samen een heleboel mooie en liefdevolle herinneringen, die zul je nodig hebben Dikke knuffel vanuit hier.