Het is zo ver..

Discussie in 'De lounge' gestart door Nessy, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Wat erg
    Heel veel sterkte en geniet heel erg van de tijden die nog komen

2. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Verschrikkelijk... Vorig jaar is een familielid van me haar kindje verloren aan deze ziekte en het blijkt dus dat zij en haar man ook drager zijn. Zoals je zelf ook zegt 'Carpe Diem'. Maak het mooiste van de tijd die jullie gegeven is, want je weet nooit hoe lang dat is. Daarom wil ik jullie heel veel sterkte, liefde en geluk wensen.

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik lees je berichtje nu pas, wat een k*tsituatie is het toch.
    Heel veel sterkte voor jullie, ik hoop dat jullie nog heeeel lang van elkaar kunnen genieten.

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Heel veel sterkte gewenst...
    Ik weet zo weinig te zeggen. Ik heb het meegemaakt met een collega van me.
    Geniet van jullie tijd samen!

5. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Aan ALS? Ik heb nog nooit gehoord dat kinderen dat ook konden hebben? Lees altijd volwassenen, voornamelijk mannen, tussen 45 en 65.

6. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    @Meril....ALS komt idd niet voor bij kinderen.Gemiddelde leeftijd is tussen de 45 en 60 jaar met soms uitschieters naar beneden of naar boven.Jongste patient op de wereld was 14 maar dat komt dus zo goed als nooit voor.Denk dat Missmamsie een andere spierziekte bedoeld.

7. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Gezinsfoto's die van de week zijn gemaakt.:)
    Ik verwijder ze straks wel weer.Mijn man en ik en onze 5 kids.

Bijgevoegde bestanden:

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat een mooie foto, wat is het toch een rotziekte, mijn moeder heeft helaas een afgeleide van ALS, namelijk PLS, ze kan inmiddels niets meer, doet zoveel pijn om te zien.
    Ik hoop dat het heel langzaam gaat bij je man en ik werk jullie alle sterkte van de wereld toe.

9. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Wat een ontzettende nare situatie :( Ik wil je veel kracht toewensen. Ik kan, en wil, me niet voorstellen hoe moeilijk dit allemaal is. Een hele mooie foto. Ik wens jullie als gezin nog vele mooie herinneringen toe, mooie dagen, veel liefde.

En mag ik er even off topic bij zeggen dat je een prachtige vrouw bent!

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Wat een leuke foto en wat een leuk gezin!

Heel veel sterkte....

11. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Wat een mooie foto's!!!

Hebben ze op CuraƧao veel ervaring met ALS? Wat ik zo lees op het andere forum is dat je qua instanties in nL veel kan regelen met hulpmiddelen en dergelijke dus weet niet hoe dat daar is?of kunnen ze daar via de stichting ALS bij helpen ouzo? Zijn we bij mijn vader nooit
    aan toe gekomen dus kan daar praktisch gezien niet over meepraten maar lijkt me fijn om te weten waar je moet zijn en wat er mogelijk is...

12. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Op Curacao is er gelukkig wel ervaring met ALS en we hebben thuiszorg mochten we dat nodig hebben en beademing thuis is mogelijk etc.Verder is er contact via email en telefoon met het ALS-team van het AMC. :)

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Wow, mooie foto's, mooi gezin... Het spijt me, ik was idd in de war met een andere spierziekte, namelijk SMA.

14. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    @missmamsie....neemt nog niet weg dat SMA een verschrikkelijke rotziekte is.En je moet er toch ook niet aandenken dat zo'n kleintje een EMG onderzoek moet ondergaan.Bah!! Dat vond mijn man al een pijnlijk onderzoek laat staan dat een kind zoiiets moet ondergaan. :(

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pff meid wat vreselijk.. wat een prachtige foto en een mooi gezin.. Hopelijk kunnen jullie nog een lange tijd van elkaar genieten!
    Dikke knuffel!!!

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat heftig voor jou en je gezin. Geniet nog van ze je hebt een mooi gezin! Veel sterkte

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Jeetje wat een mooie foto's. Sterkte, ik heb zelf ook een spierziekte maar dat is nogmaar een druppel van eenziekte als ALS..

Geniet van elkaar!

18. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat ontzettend heftig en naar! Ik wil jullie en jullie gezin heel erg veel sterkte wensen.

Wat een prachtige foto's. Een erg mooi gezin om te zien!

19. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Prachtige foto's! Veel sterkte :(

20. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Nessy, zeker omdat het meisje maar een half jaar geleefd heeft en in die tijd dus ook zulk soort onderzoeken heeft moeten ondergaan. Heel triest voor de naaste betrokkenen. Geniet van je gezin, houd je man stevig vast en laat hem (bij wijze van spreken) niet meer los... Veel sterkte, op de foto kom je over als een heel krachtige vrouw. Ik hoop dat die kracht jullie er doorheen zal slepen...

Deel Deze Pagina