Exact één jaar na Bbz weer zwanger

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Binby, Jan 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Binby

Binby Actief lid

Jan 18, 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het begon op tweede kerstdag, ik zei tegen mijn man ik heb een dejavu, volgens mij ben ik zwanger.

Verder niet meer bij stil gestaan ivm een drukke werkweek. Oudjaarsavond dacht ik voor ik aan de wijn ga, toch even voor de zekerheid testen. En ja hoor daar stond een heel licht streepje. Ik tegen mijn man zie ik dat nou goed. Hij ja want ik zie nooit een streepje als jij zegt dat er een staat maar deze zie ik wel.

2014 ging ik ook zwanger het jaar uit. Helaas kwamen we er snel achter dat het eitje zich in mijn linkereileider had genesteld.

Ik vind het nu ontzettend spannend. Maandag bellen voor een echo bij de gyn.

2. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Kan me voorstellen dat het spannend is. Maar ik hoop voor jullie dat jullie 2016 mooi kunnen beginnen en dat alles goed blijft gaan.

Hoop dat je snel terecht kan bij de gyn zodat je snel wat meer zekerheid hebt! Succes en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,618
    173
    63
    Gefeliciteerd ! Hoor je ook niet vaak dat het exact een jaar daarna weer raak is. Nou ik hoop dat je van deze zwangerschap heel erg kan genieten, en dat je over 9 maand de kleine in je armen hebt.

4. Maartje2013

Maartje2013 Actief lid

Sep 9, 2012
    122
    0
    0
    Gefeliciteerd! Wat een lange en moeilijke weg hebben jullie afgelegd. Hopelijk nu een positief jaar met een gezonde baby!

5. Binby

Binby Actief lid

Jan 18, 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel.

Share This Page