Hey zibella, Ja spannend is het zeker, en om er niet steeds mee bezig te zijn helemaal. Ik krijg het echt niet uit mijn koppie en vind het eng, spannend, leuk echt van alles. Was ik maar vast een paar weekjes verder. hahaha al denk ik dat het wel spannend blijft. Ik heb best wel buikkrampjes, beetje spierpijnachtig en heel stijve buik wat ik best eng vind. maar morgen eventjes naar de dokter misschien dat zij me gerust kan stellen. Is ook allemaal nieuw voor me. Liefs Bojenna
Hey Bojenna Ik ben zelfs dromerig met momenten, dan hoor ik niet wat anderen zeggen Ik heb ook last van een stijve buik, maar dat is naar het schijnt heel normaal hoor. Geniet ervan! xx
Hoi meiden, gefeliciteerd hoor! En voor je het weet ben je opeens bijna uitgerekend, al kunnen de eerste 12 weken echt HEEL lang duren (vond ik). Wisten jullie dat je onder bevallinglijstforum je kunt aansluiten bij andere augustusmama's? (als je tenminste in augustus bent uitgerekend) sterkte en succes! geniet ervan, groetjes sanneke